  • 71. Data: 2013-08-29 18:18:12
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:521f6a2a$0$1462$6...@n...neostrada
    .pl...

    > To jak uzasadnisz swoja opinie o zlym stanie technicznym zagrazajacym
    > bezpieczenstwu ?

    Gdzie powyżej widzisz jakieś słowo "bezpieczeństwo"?

    > Mysle ze mniejsza, skoro posiadacz dalej tym autem jezdzi, a nie sprzedaje
    > :-)

    A chcesz kupić Deltę Integrale? ;-)

    > Mysle ze akceptuje,

    Ty myślisz, że wiesz lepiej niż ja co ja akceptuję, a co nie?

    >skoro jezdzi :-)

    Nie akceptuje, ale nie ma wyjścia.

    > I wszystkich sadzisz po swoim garazu.

    Żeby wszystko na drogach wyglądało tak jak mój garaż to nie miałbym uwag.
    Ale sam wiem ile włożyłem w klasyka, żeby był w dobrym stanie.
    Ale i tak boję się gdzieś dalej pojechać, żeby melodia się nie powtarzała.

    > Na drogach na codzien ... allegro, 240 tys samochodow osobowych, z czego
    > raptem 5 tys z rocznika ponizej 1993.
    > no, 2%, jak sie widzi setke samochodow dziennie, to moze i daje sie jedno
    > takie 20+ zauwazyc.

    Może we Wrocławiu tacy bogacze, do Poznania z okolicznych wiosek dojeżdża
    widać większa ilość wielbicieli staroci.

    > No ale czy jedzie 40 to chyba widzisz.

    A skąd, wyprzedzam jak tylko się da, więc interesuje mnie tylko czy nie
    jedzie 100+, czyli czy jak mocno muszę gaz wcisnąć.

    > A ze wyprzedzasz i zostawiasz z tylu ... to rownie czesto powinienes
    > widziec rozbite na drzewie przed soba :-)

    Jak został z tyłu, to mam go widzieć przed sobą?
    Dziwna logika.

    > A moze naprawde nie jest to grozne

    Wisi mi czy to groźne czy nie i jak bardzo.
    Krzywe jest, nie powinno jeździć.

  • 72. Data: 2013-08-29 18:53:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Gdzie powyżej widzisz jakieś słowo "bezpieczeństwo"?

    Czy mi sie wydaje, czy sugerowales ze sa niebezpieczne.

    Jesli nie, to mamy usunac stare samochody z drog, bo naruszaja one
    twoje poczucie estetyki ? :-)

    >A chcesz kupić Deltę Integrale? ;-)

    Nie, dziekuje, od aut na F trzymam sie z daleka :-)

    >Ty myślisz, że wiesz lepiej niż ja co ja akceptuję, a co nie?

    A to ty o jednej lancii i tylko o sobie piszesz ?

    Ale podtrzymuje - akceptujesz, bo jak sam piszesz "ale co mam zrobic".
    Jakbys nie akceptowal, to bys wyp* zloma na zlomowisko :-)

    >Nie akceptuje, ale nie ma wyjścia.

    Jak nie masz wyjscia, zawsze mozna kijanke kupic ... albo oszczedne
    megane :-)

> [...]
    >Ale sam wiem ile włożyłem w klasyka, żeby był w dobrym stanie.
    >Ale i tak boję się gdzieś dalej pojechać, żeby melodia się nie

    No widzisz, a ja sie sierra nie balem.
    Czego tu sie bac, najwyzej zobaczymy co nasze urzedy powiedza na
    zlomowanie za granica :-)

    >Może we Wrocławiu tacy bogacze, do Poznania z okolicznych wiosek
    >dojeżdża widać większa ilość wielbicieli staroci.

    Allegro z calej Polski.
    Ale w Wielkopolsce tylko nieznacznie gorzej.

    >A skąd, wyprzedzam jak tylko się da, więc interesuje mnie tylko czy
    >nie jedzie 100+, czyli czy jak mocno muszę gaz wcisnąć.

    I co, czesto jada 100+ ? :-)

    >Jak został z tyłu, to mam go widzieć przed sobą?
    >Dziwna logika.

    A kto powiedzial ze musza sie rozbijac dopiero jak ich wyprzedzisz ?
    :-)

    >Wisi mi czy to groźne czy nie i jak bardzo.
    >Krzywe jest, nie powinno jeździć.

    A czemu nie, jesli to niczemu nie przeszkadza ?

    J.

  • 73. Data: 2013-08-29 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie, to powyżej dotyczyło rzeczy z którymi zdaniem wielbicieli złomu
    > da się jeździć.
    > Jak spalanie oleju czy cztery ślady.

    Moje prawie 20 letnie auto praktycznie nie bierze oleju.
    Nawet nie bede pisał jak to sie ma do nowych samochodów ktorymi jezdziłem
    wczesniej...

    > Nie, wręcz przeciwnie.
    > Ale jazda klasykiem wymaga dużego samozaparcia, zwłaszcza jak jest
    > włoski, ma sztywne zawieszenie i masakryczną turbodziurę (autopsja).

    Nie rozumiem.
    Wysnuwasz wniosek zy czym starsze auto tym twardsze, bardziej włoskie i z
    wieksza turbodziurą?
    I o co chodzi z tym stylem jazdy? Skoro przeciwnie do za wolno to co -
    stare jezdza za szybko? Same z siebie?

    > Nie zależy, porównywalny silnik w dzisiejszym aucie zazwyczaj oznacza
    > dużo litrów/100 mniej.
    > Już nie wspominając o dostępności przyzwoicie jeżdżących diesli jako
    > alternatywy.

    Nawet gdyby tak było (chociaz nie znam takich porównać bo np. mój stary
    courier palił 6,5 l ropy, moje obecne cacko pali 6,5 srednio) to co to ma
    wspolnego z bezpieczenstwem na drodze?

    > Lancia Delta Integrale na przykład.
    > Znalezienie czegokolwiek to sztuka, albo kosztuje tyle co do Ferrari.

    ROTFL
    No to rzeczywiscie typowy, stary samochód.
    Może warto byłoby wyciagnąć wniosek ze brak czesci wynika z nietypowości i
    małej popularnosci a nie z wieku.
    Czesci do ferrari tez kosztuje tyle co do ferrari.

    > Niekoniecznie, prędzej stanu technicznego i historii.
    > Czym historia dłuższa, tym szansa na przygody zaliczone większa.

    Oczywiscie ze szansa wieksza.
    Ale po takiej przygodzie auto sie naprawia albo zlomuje.
    To ze u nas naprawia sie takie jak powinno sie zlomować nie sprawia, ze
    stare auto = złom. Oznacza tylko ze przewaznie komis + naprawa = oszust.
    Bo gdyby było ianczej, to powinien byc zakaz naprawiania samochodów po
    stłuczkach i wypadkach.

    > Jak dostaniesz raka to przestaniesz się zastanawiać.

    Świetne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 74. Data: 2013-08-29 21:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy mi sie wydaje, czy sugerowales ze sa niebezpieczne.

    Wydaje Ci się.

    > Jesli nie, to mamy usunac stare samochody z drog, bo naruszaja one twoje
    > poczucie estetyki ? :-)

    Dlatego że są w złym stanie technicznym.

    > A to ty o jednej lancii i tylko o sobie piszesz ?

    Nie.
    Ale skoro masz pewność, że nie ma innych przypadków niż to o czym piszesz,
    to mój przypadek wystarczy do obalenia takiego bajania.

    > Ale podtrzymuje - akceptujesz, bo jak sam piszesz "ale co mam zrobic".
    > Jakbys nie akceptowal, to bys wyp* zloma na zlomowisko :-)

    Szkoda by go było.
    Wolę poczekać aż ktoś się nim zaopiekuje.

    > Jak nie masz wyjscia, zawsze mozna kijanke kupic ...

    Takoż i zamiaruję.

    > No widzisz, a ja sie sierra nie balem.

    Tylko że Sierra była pewnie warta tyle co rower, a nie tyle co moja Lancia.
    Też bym się wtedy nie bał.

    Rzadko.
    Na szczęście.

    > A czemu nie

    Bo świadczy o złym stanie technicznym i zazwyczaj o kupieniu przeglądu
    powypadkowego.

  • 75. Data: 2013-08-29 21:55:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Moje prawie 20 letnie auto praktycznie nie bierze oleju.

    I co w związku z tym?

    > Nie rozumiem.

    Trudno się mówi.
    Ja różnicę widzę kolosalną, jak się przesiadam do auta o kilkanaście lat
    młodszego.

    > Wysnuwasz wniosek zy czym starsze auto tym twardsze, bardziej włoskie i z
    > wieksza turbodziurą?
    > I o co chodzi z tym stylem jazdy? Skoro przeciwnie do za wolno to co -
    > stare jezdza za szybko?

    Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o prędkości w moich słowach?

    > Nawet gdyby tak było (chociaz nie znam takich porównać bo np. mój stary
    > courier palił 6,5 l ropy, moje obecne cacko pali 6,5 srednio) to co to ma
    > wspolnego z bezpieczenstwem na drodze?

    Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o bezpieczeństwie na drodze w moich
    słowach?
    Czy kolejny raz próbujesz dyskutować ze swoimi rojeniami?

    > ROTFL
    > No to rzeczywiscie typowy, stary samochód.

    A kto mówił coś o typowych?
    Typowe to są auta dopóki ich rdza nie zeżre w połowie.

    > Może warto byłoby wyciagnąć wniosek ze brak czesci wynika z nietypowości i
    > małej popularnosci

    Nie bardzo, do Lancii pasuje większość części od starych fiatów.
    I tych też nie ma.

    > Oczywiscie ze szansa wieksza.
    > Ale po takiej przygodzie auto sie naprawia albo zlomuje.

    No właśnie o tym piszę, że u nas niekoniecznie.
    Flaszka za przegląd i jest taniej.

    > To ze u nas naprawia sie takie jak powinno sie zlomować nie sprawia, ze
    > stare auto = złom.

    Oznacza, przynajmniej w przytłaczającej większości przypadków.
    I o nich piszę.
    I nic nie pisałem, że jak ktoś dba to tak musi być.
    Pisałem o tym, że zazwyczaj się nie dba, co widać na drogach.

  • 76. Data: 2013-08-29 22:10:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >I co w związku z tym?

    Ze musisz zweryfikowac wlasne zdanie :-)

    >Trudno się mówi.
    >Ja różnicę widzę kolosalną, jak się przesiadam do auta o kilkanaście
    >lat młodszego.

    No coz, ja w scierce tez widzialem - topornie to wszystko jakos
    dziala.
    Ciezko, szura, itp.
    Potrzeba calych 3 minut na przyzwyczajenie :-)

    J.

  • 77. Data: 2013-08-29 22:16:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Wydaje Ci się.

    >Dlatego że są w złym stanie technicznym.

    Ale ten zly stan na nic nie ma wplywu, poza twoim poczuciem dobrego
    stanu :-P

    >Nie.
    >Ale skoro masz pewność, że nie ma innych przypadków niż to o czym
    >piszesz, to mój przypadek wystarczy do obalenia takiego bajania.

    Skoro widzisz jezdzace na drogach starocie, to ich wlasciciele
    akceptuja ich spalanie, kropka.

    >Szkoda by go było.
    >Wolę poczekać aż ktoś się nim zaopiekuje.

    Ale jak, skoro to stary zlom, awaryjny i bardzo duzo pali ? :-P

    >Tylko że Sierra była pewnie warta tyle co rower, a nie tyle co moja
    >Lancia.
    >Też bym się wtedy nie bał.

    Nie dosc ze stary zlom, to jeszcze drogi, cos ty sobie myslal jak to
    kupowales ? :-)

    > A czemu nie
    >Bo świadczy o złym stanie technicznym i zazwyczaj o kupieniu
    >przeglądu powypadkowego.

    Przegladu powypadkowego moglo nie byc :-)

    A zreszta - jezdzi, nie wypada z drogi, to czemu mialoby przegladu nie
    przejsc ? :-)

    J.

  • 78. Data: 2013-08-29 22:51:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I co w związku z tym?

    ano to, ze samochód bierze olej bo własciciel nie dba albo dlatego, ze ma
    brac a nie dlatego, ze jest stare. Stare auto, o które własciciel dba nie
    bierze oleju. Mlode o które własciciel nie dba, olej bierze.

    > Trudno się mówi.

    nie Cavallinuj...

    > Ja różnicę widzę kolosalną, jak się przesiadam do auta o kilkanaście
    > lat młodszego.

    A rozmawiałeś z kims, kto róznicy nie widzi?
    To moze kontynuuj rozmowe z ta osobą?

    > Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o prędkości w moich słowach?

    Pytałem o co ci chodziło z tym stylem jazdy.
    Zapytalem czy za wolno?
    Odpisałes, ze wprost przeciwnie.

    > Widzisz gdzieś powyżej cokolwiek o bezpieczeństwie na drodze w moich
    > słowach?
    > Czy kolejny raz próbujesz dyskutować ze swoimi rojeniami?

    To ty chcesz usuwać te stare samochody "BO TAK"?

    > A kto mówił coś o typowych?
    > Typowe to są auta dopóki ich rdza nie zeżre w połowie.

    Chyba nie chcesz wysnuwac ogólnych wniosków na podstawie jednostkowego
    przypadku?
    Piszesz o braku czesci do starych bo do jakiegos konkretnego starego
    brakuje?

    > Nie bardzo, do Lancii pasuje większość części od starych fiatów.
    > I tych też nie ma.

    Cóż, nie słyszałem, ze brakuej czesci do fiatów.

    > No właśnie o tym piszę, że u nas niekoniecznie.
    > Flaszka za przegląd i jest taniej.

    Ale to nie jest problem starych samochódw tylko niewydolności systemu
    kontroli takich rpzypadków.

    > Oznacza, przynajmniej w przytłaczającej większości przypadków.
    > I o nich piszę.
    > I nic nie pisałem, że jak ktoś dba to tak musi być.
    > Pisałem o tym, że zazwyczaj się nie dba, co widać na drogach.

    Ja tego nie widze.
    Owszem bywają samochod zaniedbane ale widuje je praktycznie w kazdym wieku.

    Ostatnio znajomy kupował 3-letni samochód - nie dojechał z miejsca zakupu
    do domu.
    Ja troche sie za samochodami najezdziłem. Po jakims czasie przestałem
    patrzyć na wiek i przestąło miec dla mnie znaczenie 3-4 lata w jedna czy
    druga strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 79. Data: 2013-08-30 10:27:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Aug 2013, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ty myślisz, że wiesz lepiej niż ja co ja akceptuję, a co nie?

    > Nie akceptuje, ale nie ma wyjścia.

    Czyli akceptuje, z braku wyjścia.
    Akceptacja polega m.in. na tym, że JEDNAK się godzi.
    Skończy się dopiero po odmowie, jak przestaniesz nim
    jeździć :)

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2013-08-30 10:41:37
    Temat: Re: Partia Kierowc?w
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2013, masti wrote:

    > a łopaty i materiały to się same kupią?

    Łopaty nie, a materiały i tak są potrzebne.
    Koszt łopat znacząco zwraca się poprzez ograniczenie zasiłków
    dla "znikniętych" bezrobotnych.
    Ile dni zasiłku kosztuje łopata? :>

    Usiłujesz udać, że nie widzisz co jest celem takiej konstrukcji:
    skasowanie pozornego bezrobocia, powiązanego z szarą strefą.
    Wszystkich tych, którzy gdzieś pracują, ale biorą zasiłek.
    No i "wskaźników".

    > czy moze nałozysz kontrybucję na firmy budowlane?

    Dlaczego akurat BUDOWLANE?
    Nie wiem czy czegoś nie pomyliłeś - chodziło zdaje się o roboty
    publiczne organizowane przez PAŃSTWO!

    pzdr, Gotfryd