  • 21. Data: 2017-10-31 06:24:12
    Temat: Re: Parkowanie na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2017 o 19:36, Poldek pisze:

    > Jakie prawo?

    Rozprządzenie - podano ci w następnym poście.

    > Regulamin przytoczyłem.

    W regulaminie można napisać wszystko, ale do niedawna obowiązywała
    hierarchia ratyfikowane umowy
    międzynarodowe>konstytucja>ustawa>rozporządzenie>inn
    e pomysły jak
    regulaminy itp. Ostatnio rzeczywiście się zmieniło i można mieć
    konstytucję w dupie, ale dotyczy to władzy nie obywateli.

    NIe - parkują pracownicy biurowca.

    Shrek