    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie na chodniku
    Date: Sun, 29 Oct 2017 22:26:17 +0100

    W dniu 2017-10-29 o 22:05, Janusz pisze:

    > Witam

    Witam.

    > Oglądałem dzisiaj absurdy drogowe, i tam pokazali jak straż wlepiła mandat
    > aucie stojącemu na chodniku/parkingu bo był parkomat, na ulicy był
    > oczywiście zakaz
    > parkowania, chodnik miał odpowiednią szerokość, pytanie czy coś się
    > zmieniło że na chodnikach nie wolno parkować? oczywiście pod zakazem nie
    > było
    > tabliczki że dotyczy chodnika, czy to tylko straż krakusów jest nadgorliwa.

    Chyba nie rozumiem. Był "parkomat" i znak zakaz zatrzymywania i postoju?
    Stał na chodniku, czy parkingu?
    W strefie płatnego parkowania na pewno wolno stać na oznakowanych
    miejscach parkingowych i uiścić stosowną opłatę.
    Niektórym się wydaje, że jeśli jest "parkomat" na ulicy są wyznaczone,
    oznakowane miejsca, to jak staną na chodniku obok, to nie muszą płacić.
    Może to był ten przypadek?