  • 1. Data: 2011-03-23 10:38:57
    Temat: Para mloda oddala videografa do sadu.
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    http://news.yahoo.com/video/world-15749633/cameraman
    -sued-for-bad-wedding-video-24612782

  • 2. Data: 2011-03-23 12:04:13
    Temat: Re: Para mloda oddala videografa do sadu.
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 23/03/2011 10:38, Stan.Matyska wrote:
    > http://news.yahoo.com/video/world-15749633/cameraman
    -sued-for-bad-wedding-video-24612782

    I bardzo dobrze, usługa taka sama, jak spieprzona naprawę samochodu i
    krzywo wstawione okna.

    Kamil

  • 3. Data: 2011-03-23 20:00:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 13:04, Kamil pisze:
    -sued-for-bad-wedding-video-24612782

    > I bardzo dobrze, usługa taka sama, jak spieprzona naprawę samochodu i
    > krzywo wstawione okna.

    Nie taka sama. Jak obiektywnie ocenisz artyzm zdjęć?
    Do artykułu się nie odnoszę, bo nie czytałem. Jeśli chodzi o brak
    zdjęć/filmów lub ich nieczytelność, to sprawa oczywista, ale co, jeśli
    zdjęcia są, są nawet technicznie poprawne, ale parze się nie podobają???

  • 4. Data: 2011-03-23 20:06:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

> [...]
    > zdjęć/filmów lub ich nieczytelność, to sprawa oczywista, ale co, jeśli
    > zdjęcia są, są nawet technicznie poprawne, ale parze się nie podobają???

    To sąd odrzuci pozew, a para będzie musiała zabulić koszty postępowania.

  • 5. Data: 2011-03-23 20:24:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-23 21:06, Mateusz Ludwin pisze:

    > To sąd odrzuci pozew, a para będzie musiała zabulić koszty postępowania.

    Kliknąłem więc na newsa, ale wygląda na to, że Yahoo! nie lubi Opery. :/

  • 6. Data: 2011-03-23 20:55:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze "Paweł W.":

    > Kliknąłem więc na newsa, ale wygląda na to, że Yahoo! nie lubi Opery. :/

    Lubi.

  • 7. Data: 2011-03-24 10:32:48
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> wrote in message

    > To sąd odrzuci pozew, a para będzie musiała zabulić koszty postępowania.

    Para sprawę wygrała. Facet wział ponad 500$ za robotke, na ktorej w ogole
    sie nie pojawil (ustawil kamery na stojakach)
    Sad nakazal mu zaplacenie odszkodowania w podwojnej wysokosci, a pan
    videograf zadeklarowal bankructwo.

  • 8. Data: 2011-03-24 12:20:53
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 24 Mar, 11:32, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

> [...]
    > sie nie pojawil (ustawil kamery na stojakach)
    > Sad nakazal mu zaplacenie odszkodowania w podwojnej wysokosci, a pan

    Para mloda nic nie dostanie, i nie wolno jej bedzie sie upominac o
    nic, ani denerwowac telefonami
    delikwenta. Jednak z powodu glupich 1000 dolarow to smiech by
    apelowac o bankructwo. Na bankructwie
    powinno sie zaraobic dziesiatki tysiecy. Teraz przez nastepne 7 lat
    nie bedzie mogl ten facet oglosic
    nastepnego bankructwa, bo tylko co siedem lat moze obywatel
    amerykanski bankrutowac bezproblemowo
    i nic mu nie zabieraja.
    StaM

  • 9. Data: 2011-03-24 13:08:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 23/03/2011 20:00, "Paweł W." wrote:
> [...]
    > zdjęć/filmów lub ich nieczytelność, to sprawa oczywista, ale co, jeśli
    > zdjęcia są, są nawet technicznie poprawne, ale parze się nie podobają???

    To może przeczytaj i obejrzyj, plecy fotografa zamiast panny młodej
    podczas składania przysiegi to nie jest kwestia umownego artyzmu..

    Kamil

  • 10. Data: 2011-03-24 13:38:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-24 13:20, Stan.Matyska pisze:

> [...]
    > nie bedzie mogl ten facet oglosic
    > nastepnego bankructwa, bo tylko co siedem lat moze obywatel

    Wszystko fajnie i pięknie, ale przegapiłeś ten drobny szczegół, że para
    młoda i fotograf to nie amerykanie tylko brytyjczycy :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118