    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Papier toaletowy - jak ocenić ilość
    Date: Mon, 30 Jul 2012 13:50:27 -0700 (PDT)

    Witam
    Kiedyś pracowałem w firmie która była zmuszona obniżyć ceny na swoje produkty. Więc
    żeby wyjść na swoje firma do tego samego pudełka wsypała troche mniej produktu.
    Tam była sytuacja prosta wystarczyło popatrzyć na gramaturę.
    Od jakiegoś czasu kupując papier toaletowy zastanawiam się jak to jest z nim.
    Jak w prosty sposób ocenić który papier jest najtańszy w przeliczeniu na ....... :)
    Najproście byłoby porównać mase rolek no ale gęstość papieru może być różna.
    Pytanie czy to ma sens.
    PS
    Wiem że może to jest dziwny temat rozważań inzynieryjnych ale lubie wiedzieć na czym
    mnie "tną" wielkie korpo. I później zgodzić się na to lub nie.