  • 21. Data: 2011-08-05 12:24:52
    Temat: Re: Pani puści ręczny [FUN]
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, August 5, 2011, 12:10:12 PM, you wrote:

    > Aha, to też było w poldku. :P

    Tak, jasne - nic nie poczuł.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-08-05 12:34:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-05, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Aha, to też było w poldku. :P

    Niemozliwe. Roman jezdzil Polonezami to wie.

    --
    Artur

  • 23. Data: 2011-08-05 12:43:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Aug 2011 12:24:52 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Tak, jasne - nic nie poczuł.

    Może i poczuli, ale w tym samochodzie wszystko się tak telepało, że nie
    zwracało się na takie pierdoły uwagi. :P Ja o mało nie rozbiłem się o bramę
    tym poldkiem jak raz próbowałem wjechać na posesję -- nie byłem
    przygotowany, że tyle siły trzeba włożyć w obrócenie kierownicy. Wtedy sam
    jeździłem Astrą I, też bez wspomagania, ale tam kierownica chodziła jak
    masełko, lepiej chyba niż w mojej obecnej M6. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 24. Data: 2011-08-05 12:47:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, August 5, 2011, 12:43:43 PM, you wrote:

    > Może i poczuli, ale w tym samochodzie wszystko się tak telepało, że nie
    > zwracało się na takie pierdoły uwagi. :P

    Poldek bez tylnego koła siada na tarczy hamulcowej. Tego nie sposób
    nie poczuć.

> [...]
    > włożyć w obrócenie kierownicy. Wtedy sam jeździłem Astrą I, też bez
    > wspomagania, ale tam kierownica chodziła jak masełko, lepiej chyba

    Co ma wspólnego zatarty układ kierowniczy z odczuciem urywającego się
    koła i dupnięciem o asfalt?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2011-08-05 12:50:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-05 12:43, Myjk pisze:
    > Fri, 5 Aug 2011 12:24:52 +0200, RoMan Mandziejewicz

    A daleko on bez tego koła pojechał?

    > Może i poczuli, ale w tym samochodzie wszystko się tak telepało, że nie
    > zwracało się na takie pierdoły uwagi. :P

    No jasne, jak ktoś utrzymuje w takim stanie samochód to nic dziwnego.

    > Ja o mało nie rozbiłem się o bramę
    > tym poldkiem jak raz próbowałem wjechać na posesję -- nie byłem
    > przygotowany, że tyle siły trzeba włożyć w obrócenie kierownicy.

    Jak wyżej. W normalnym stanie kierownica w polonezie jakoś ciężko
    nie chodziła.

  • 26. Data: 2011-08-05 13:08:31
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Myjk"

    > Może i poczuli,

    Nie rób jaj :) mnie kiedyś wyprzediło na zakręcie przednie prawe koło od
    syrenki 105L - tak pier...ła syrenka o asfalt, że mało zawału nie
    dostałem

  • 27. Data: 2011-08-05 13:12:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Aug 2011 12:47:45 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Poldek bez tylnego koła siada na tarczy hamulcowej.

    Musi ją najpierw mieć.

    > Tego nie sposób nie poczuć.

    Rozumiem, że przeżyłeś coś takiego podczas jazdy? ;)

    > Co ma wspólnego zatarty układ kierowniczy z odczuciem
    > urywającego się koła i dupnięciem o asfalt?

    Że FSO Polonez to był ogólnie "horror", o:
    http://www.youtube.com/watch?v=x5gETRjT470
    rotfl

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2011-08-05 13:14:44
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 05-08-2011 11:42, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    ews.interia.pl

    > Ciekawe, bo polonez ma napęd na tył.

    ma tez mechanizm roznicowy.

  • 29. Data: 2011-08-05 13:19:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Friday, August 5, 2011, 1:12:10 PM, you wrote:

    > Musi ją najpierw mieć.

    Poldki bez wspomagania miały z tyłu tarcze. Bębny z tyłu wprowadzono
    dopiero w 1995 lub 1997 (nie pamiętam dokładnie) ale równocześnie ze
    zmianą przodu i wprowadzeniam wspomagania. Bębny miały też trucki -
    ale o tym nic nie wspominasz. Chyba, że teraz sobie nagle
    "przypomnisz"...

    > Rozumiem, że przeżyłeś coś takiego podczas jazdy? ;)
    > Że FSO Polonez to był ogólnie "horror", o:
    > http://www.youtube.com/watch?v=x5gETRjT470
    > rotfl

    Desperujesz. Dali Klaksonowi strucla i tyle. Zadziałała zasad GIGO.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-08-05 13:36:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 5 Aug 2011 13:19:32 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Chyba, że teraz sobie nagle "przypomnisz"...

    Tak, przypomnę. W tamtych czasach jeździła kupa składaków.
    Sprawdź od kiedy dwawali bębny.

    > Desperujesz. Dali Klaksonowi strucla i tyle.
    > Zadziałała zasad GIGO.

    Oczywiście. Zapomniałem, że Polonez to duma polskiego przemysłu
    motoryzacyjnego i nie można nic złego nań powiedzieć. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player