  • 1. Data: 2010-11-18 08:07:42
    Temat: Panel przedni - klopot z dzwiekiem
    Od: bogdan2312 <b...@o...pl>

    Plyta P41-ES3G + win7/Linux...
    Dzwiek w panelu przednim mam dopiero po zablokowaniu w Windows
    automatycznego wykrywania. Wlozenie sluchawek od przodu nie blokuje
    dzwieku w tylnym wyjsciu glosnikowym. Mikrofon od przodu dziala marnie.
    Czytalem o roznych wersjach wyjsc z dzwiekiem na przedni panel (HDAudio
    i AC97).
    Jak sprawdzic co mam w obudowie na przednim panelu i jak ewentualnie
    "zgrac" niezgodnosci?

  • 2. Data: 2010-11-18 08:20:34
    Temat: Re: Panel przedni - klopot z dzwiekiem
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Masz AC97 i on nie wykrywa włożonej wtyczki jack i tyle... Miałem to
    samo po zmianie płyty z dźwiękówką HD wykrywanie pojawiło się.

  • 3. Data: 2010-11-18 08:31:10
    Od: bogdan2312 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 09:20, PesTYcyD pisze:
    > Masz AC97 i on nie wykrywa włożonej wtyczki jack i tyle... Miałem to
    > samo po zmianie płyty z dźwiękówką HD wykrywanie pojawiło się.
    Marny jestem w technice, ale mam jeszcze 2 plyty kilkuletnie (i obudowy)
    i tam jest w porzadku.
    Poza wymiana plyty/obudowy jest jakies rozwiazanie?

  • 4. Data: 2010-11-18 08:35:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-18 09:31, bogdan2312 pisze:
    > Marny jestem w technice, ale mam jeszcze 2 plyty kilkuletnie (i obudowy)
    > i tam jest w porzadku.
    > Poza wymiana plyty/obudowy jest jakies rozwiazanie?

    U mnie w obudowie, kabel do panelu ma dwie wtyczki, jedna pod HD, druga
    pod AC97 może wpiąłeś złą np HD w AC97, albo możesz mieć tylko jedną i
    wpinasz też na odwrót.

  • 5. Data: 2010-11-18 19:52:58
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.11.2010, bogdan2312 napisał(a):

> [...]
    > i AC97).
    > Jak sprawdzic co mam w obudowie na przednim panelu i jak ewentualnie

    Nowa obudowa? Jeśli tak to parę razy (do skutku) wkładaj i wyciągaj
    wtyczkę (niestety jakość chińskich gniazdek jest coraz gorsza i często
    zdarza się, że w środku zostają jakieś śmieci, które uniemożliwiają
    gniazdku prawidłowe działanie).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 6. Data: 2010-11-18 19:55:43
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 18.11.2010, Michal Lukasik napisał(a):

> [...]
    > wtyczkę (niestety jakość chińskich gniazdek jest coraz gorsza i często
    > zdarza się, że w środku zostają jakieś śmieci, które uniemożliwiają

    Jakby się jednak miało okazać, że to nie to, tu masz różnice
    http://www.sevenforums.com/sound-audio/44491-ac97-hd
    -audio-front-panel-layouts.html

    BTW. W wielu płytach tryb tegoż złącza ustawia się w BIOSie.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 7. Data: 2010-11-19 18:27:53
    Temat: Mam w obudowie AC97 - Panel przedni - klopot z dzwiekiem
    Od: bogdan2312 <b...@A...pl>

    W dniu 2010-11-18 09:07, bogdan2312 pisze:
> [...]
    > i AC97).
    > Jak sprawdzic co mam w obudowie na przednim panelu i jak ewentualnie
    Wyjasnilo sie.
    Coz nie warto byc technicznym laikiem.
    Mam w panelu przednim AC97 (nie ma podwojnych wtyczek), a na plycie AHAudio.
    Szkoda wymieniac obudowe, a nie znalazlem sposobu na przerobke.
    Moze jakas rada?

  • 8. Data: 2010-11-20 11:15:03
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.11.2010, bogdan2312 napisał(a):

> [...]
    > Mam w panelu przednim AC97 (nie ma podwojnych wtyczek), a na plycie AHAudio.
    > Szkoda wymieniac obudowe, a nie znalazlem sposobu na przerobke.

    Przełożyć przewody w kostce tak by pasowało.
    --
    _____ __________________________

  • 9. Data: 2010-11-20 18:36:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 19.11.2010, bogdan2312 napisał(a):

    > Moze jakas rada?

    Jeszcze jedno. W sterownikach (np. Realteka można - innych dawno nie
    widziałem) powinny być ustawienia dot. trybu frontowego panela.
    Automatyczne wyciszenie tyłu działa właśnie w AC97. W HD działa jako
    osobne urządzenie i trzeba wyciszać z poziomu miksera - plus jest taki, że
    front panel i tył mogą grać niezależnie z różnych źródeł).
    --