  • 1. Data: 2010-11-18 01:55:36
    Temat: Co to jest Draft-N?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Szukam obecnie routera i kart sieciowych w standardzie N.
    I widze sporo sprzętu które ma oznaczenie Draft-N.
    Co to takiego , czy to normalna N czy jakas okrojona wersja ???

  • 2. Data: 2010-11-18 03:22:56
    Temat: Re: Co to jest Draft-N?
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    > Szukam obecnie routera i kart sieciowych w standardzie N.
    > I widze sporo sprzętu które ma oznaczenie Draft-N.
    > Co to takiego , czy to normalna N czy jakas okrojona wersja ???

    Tzw. "wersja robocza", ktora w wiekszej wiekszosci jak nie w kazdym sprzecie
    jest zgodna ze standardem N. Uwazaj na N150, co to jest N na pol gwizdka.

  • 3. Data: 2010-11-18 13:31:53
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Worfik napisał(a):
    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tzw. "wersja robocza", ktora w wiekszej wiekszosci jak nie w kazdym sprzecie
    > jest zgodna ze standardem N. Uwazaj na N150, co to jest N na pol gwizdka.

    No wlasnie szukam karty wlan do laptopa i w niektorych widze ten
    Draft-N. Czy to znaczy ze to karty 150 czy tez draft-N to 300 pełna?

  • 4. Data: 2010-11-18 13:44:35
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-11-18 14:31, Norbert pisze:

    > No wlasnie szukam karty wlan do laptopa i w niektorych widze ten
    > Draft-N. Czy to znaczy ze to karty 150 czy tez draft-N to 300 pełna?

    Jeśli mają draft N to znaczy że są to starsze już konstrukcje (standard
    N został zatwierdzony już ponad rok temu). Prędkość 150/300 nie ma
    związku z tym czy to draft N, czy standardowe N.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl