  • 1. Data: 2010-11-17 17:54:30
    Temat: laptop do Internetu
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Znalazlem cos takiego: cena 949 brutto z systeme i gwarancja na 1 rok,
    wygladaja jakby byly wyciagniete z pudelka. Tylko baterie maja ok 70%
    zywotnosci.

    IBM ThinkPad T43
    gwarancja: 12 miesięcy

    949,00
    PLN brutto!

    Procesor Intel Pentium M 750
    Zegar 1860 MHz
    Pamięć RAM 1024 MB DDR2
    Rozmiar dysku twardego 40 GB UltraATA
    Napęd COMBO
    Ekran 14.1 TFT 1024 x 768
    Karta graficzna Integrated Intel
    Klawiatura US QWERTY
    Wyposażenie S-Video, RJ-45, RJ-11, VGA, IrDA, USB, LPT
    Waga 2,2 kg
    Oprogramowanie XP Professional OEM MAR

  • 2. Data: 2010-11-18 08:59:45
    Temat: Re: laptop do Internetu
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 17-11-2010 18:54, bulba008 rzecze:
    > Znalazlem cos takiego: cena 949 brutto z systeme i gwarancja na 1 rok,

    Ale gdzie jest pytanie?

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-11-18 12:04:40
    Od: monter <m...@g...pl>

    Podaj namiary, gdzie można kupić te T43 "jak z pudełka", jestem
    zainteresowany.

  • 4. Data: 2010-11-18 12:13:53
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-11-17 18:54, bulba008 pisze:
> [...]
    > Karta graficzna Integrated Intel
    > Klawiatura US QWERTY
    > Wyposażenie S-Video, RJ-45, RJ-11, VGA, IrDA, USB, LPT

    Bardzo drogo, jak na taką słabą konfigurację. Za 500zł spokojnie możesz
    kupic Compaqa z serii NC z procesorem 1,4 / 1,7 2 GB RAM. Sam sprzedałem
    konfigurację: Centrino 1.4, 2 GB RAM, 40 GB HDD plus napęd zewnętrzny
    DVD za 450 zł

  • 5. Data: 2010-11-18 12:47:06
    Od: Chopin <m...@p...pl>

    W dniu 2010-11-17 18:54, bulba008 pisze:

    > wygladaja jakby byly wyciagniete z pudelka.
    Photoshop czyni cuda :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin

  • 6. Data: 2010-11-18 20:22:41
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    W dniu 2010-11-18 13:04, monter pisze:
    > Podaj namiary, gdzie można kupić te T43 "jak z pudełka", jestem
    > zainteresowany.

    Kupilem, jest super, cichy, lekki, mat matryca, wyglada jak nowy. Mozna
    kupic przy ul. Lakowej w Bydgoszczy w firmie Device, lub przez ich sklep
    internetowy. Zainstalowany jest WIn XP prof pl z nosnikiem.

    Jestem mile zaskoczony jakoscia, mam podobnego Della i HP ale z
    wolniejszymi prockami, walnalem do nich win 7 ultimate i office 2007 i
    tez daja rade.

    Wszystkie 15" lub 15,4".

    Jak ktos potrzebuje wysokiej jakosci laptopa do prac biurowych w terenie
    i nie tylko polecam, nie kupujcie tego obecnego syfu jaki jest na rynku
    w granicach od 1500 do 3000, no chyba ze jakis VAIO VPCF12S1E, ale tego
    mam na biurku tylko do projektow w 3d.

  • 7. Data: 2010-11-18 21:22:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.11.2010 09:59, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 17-11-2010 18:54, bulba008 rzecze:
    >
    > Ale gdzie jest pytanie?

    A musi być? W końcu to grupa dyskusyjna, a nie pytajna :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-11-19 01:52:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    I KRYPTOREKLAMA !!

    -----

  • 9. Data: 2010-11-19 07:18:11
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-11-2010 22:22, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > A musi być? W końcu to grupa dyskusyjna, a nie pytajna :D

    No nie musi. Ale wątkotwórca nie napisał, czy się chwali,
    żali czy ma jakiś problem :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2010-11-20 19:04:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.11.2010 08:18, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 18-11-2010 22:22, Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > No nie musi. Ale wątkotwórca nie napisał, czy się chwali,
    > żali czy ma jakiś problem :-)

    No to dobrze. Pacz jakie pole do domysłów, interpretacji i budowania na
    tym żywej i pasjonującej dyskusji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek