  • 11. Data: 2010-02-08 11:53:40
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Dzięki za info. Masz może instrukcję w PDF do niego? Bo w necie
    > znalazłem tylko jakiś manual dotyczący instalacji.

    cze
    mogę podesłać pdf-a do TX-P42U10E oryginalny z płyty dołączonej do niego

    Arek.

  • 12. Data: 2010-02-08 19:46:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Będę wdzięczny - na jerzu at interia.pl

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2010-02-08 21:54:42
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > Będę wdzięczny - na jerzu at interia.pl

    poszło

    Arek.

  • 14. Data: 2010-02-13 07:35:29
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    W dniu 2010-02-04 20:49, jerzu pisze:
    > Szukam opinii o TV Panasonica TX-P42S10E. Ma ktoś takiego? Co to jest
    > warte?

    Też przymierzam się do kupna tej plazmy, tylko 46 albo 50 cali. Mam
    tylko problem, bo nie wiem, jaka jest różnica (poza ceną) między
    wariantami S10, G10 i U10?
    Ktoś może to już przerabiał?

  • 15. Data: 2010-02-21 20:02:04
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > problem, bo nie wiem, jaka jest różnica (poza ceną) między wariantami S10,

    Witam, przedstawiam swoją opinię po 2 mies. różnych testów i wreszcie
    zakupie plazmy HD-Ready 50" TX-P50X10Y!
    1. TV -ważniejsza jest jakość sygnału HD niż TV FullHD
    2. W TV nigdy nie ma i nie będzie sygnału Full HD (1980x1080)
    3. Tylko i wyłącznie pod Blu-Ray można kupić TV Full-HD

    Oglądam na Eurosporcie HD olimpiadę i palce lizać... a znajomi jęczą z
    zachwytu kolorów, jakości, itp, itd.
    Jeśli nie pod Blu-Ray to tylko HD-Ready. Pozdr

  • 16. Data: 2010-02-21 21:49:05
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > 1. TV -ważniejsza jest jakość sygnału HD niż TV FullHD
    > 2. W TV nigdy nie ma i nie będzie sygnału Full HD (1980x1080)

    Skąd ta pewność?

    > 3. Tylko i wyłącznie pod Blu-Ray można kupić TV Full-HD
    >
    > Oglądam na Eurosporcie HD olimpiadę i palce lizać... a znajomi jęczą z
    > zachwytu kolorów, jakości, itp, itd.
    > Jeśli nie pod Blu-Ray to tylko HD-Ready.

    A w czym niby Full HD jest gorsze od HR Ready, żeby kupować "tylko HD
    Ready"?

  • 17. Data: 2010-02-21 22:17:54
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Skąd ta pewność?
    Czytaj net...

    > A w czym niby Full HD jest gorsze od HR Ready, żeby kupować "tylko HD
    > Ready"?

    1. droższe
    2. więcej prądu
    3. niektóre syczą ("bzyczą") -wysoka rozdzielczość
    4. sygnał analogowy i SD lepiej wygląda na HD-Redy niż na Full
    5. sygnał TV HD to właśnie rozdzielczość zbliżona do HD-Redy
    Ja nie lubię przepłacać, więc wybrałem HD-Ready -nie widziałem różnicy
    pomiędzy obrazem z Full i Ready. Długo mógłbym opisywać moją przygodę z
    testowaniem i wyborem. Chyba, że kupujecie pod Kompa, ale wtedy to raczej
    LCD...
    Polecam:
    http://hdtv.com.pl/forum/panasonic/38250-panasonic-s
    eria-x10-tx-p37x10-tx-p42x10-tx-p50x10-test-opinie-w
    szy.html

  • 18. Data: 2010-02-22 19:19:30
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 21 Lut, 21:02, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
    <ciach>
    > 2. W TV nigdy nie ma i nie będzie sygnału Full HD (1980x1080)

    Tu całkiem niedawno z satelity:
    http://satkurier.pl/news/49003/nat-geo-wild-hd-po-po
    lsku-z-24-5w.html
    Być może, gdyby nie nius w satkurierze to nadal byłoby niekodowane ;-)
    Może jednak nigdy nie mów nigdy!

    <ciach>

  • 19. Data: 2010-02-23 16:10:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    lsku-z-24-5w.html
    > Być może, gdyby nie nius w satkurierze to nadal byłoby niekodowane ;-)

    Hmmm... akurat mam ten kanał :)
    Jest rzeczywiście piękny na moim TV HD-Ready :), ale ja nie wierzę, że jest
    on nadawany w pełnej rozdzielczości 1920x1080.
    Przecież szerokość pasma kosztuje....
    No właśnie, może ktoś z Was dołączy do dyskusji i upewni nas, że sygnał HD w
    TV jest rzeczywiście pzresyany w rozdziałce 1920x1080. Pozdr

  • 20. Data: 2010-02-23 18:18:27
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > No właśnie, może ktoś z Was dołączy do dyskusji i upewni nas, że sygnał HD w
    > TV jest rzeczywiście pzresyany w rozdziałce 1920x1080. Pozdr

    bylo i jest juz sporo programow nadawanych w FHD, wiec mocno
    przesadzasz. Oczywiscie na razie w PL nawet zwykle HD ready to
    rzadkosc ale w koncu sie to zmieni. Co do 50 cali to przy tej
    wielkosci przekątnej HD ready to już mało, widac piksele z bliska...
    no chyba ze siedzisz daleko od ekranu - wtedy to ma sens. Ale nie pisz
    i nie uogolniaj że FHD jest niepotrzebne, chocby masa filmow w mkv,
    jesli juz nie wierzysz w TV z satelity.
    Glupotą jest kupowanie FHD przy 32 calach, przy 50 kupowanie HDReady
    to juz jest dla mnie mało sensowne.