  • 41. Data: 2010-03-24 14:56:50
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 07:18:27 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >to xtreamer, łyka wszystko

    Trochę drogi, jak dla mnie za drogi. I na dokładkę głośny, trzeba
    kupić z pasywnym chłodzeniem - wtedy jest cicho.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2010-03-24 14:59:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    wrote:

    >to xtreamer, łyka wszystko

    http://allegro.pl/item955346498_hyundai_mbox_l110_fu
    llhd_mkv_avchd_flac_sd_ms_txt.html
    - ten odtwarza WMV

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2010-03-24 19:16:26
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Trochę drogi, jak dla mnie za drogi. I na dokładkę głośny, trzeba
    > kupić z pasywnym chłodzeniem - wtedy jest cicho.

    Nowe są już ciche. Zresztą mozesz programowo wyłaczyć wiatrak lub dac
    na minimalne obroty i tak sie nie grzeje.

  • 44. Data: 2010-03-25 06:29:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mamut pisze:

    > Nowe są już ciche. Zresztą mozesz programowo wyłaczyć wiatrak lub dac
    > na minimalne obroty i tak sie nie grzeje.

    grzeje się tylko na hd.
    jak testowałem na małych rozdziałkach to był zimny.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion