  • 1. Data: 2014-01-16 23:32:52
    Temat: Panasonic Lumix LX7 - rozważania przy zakupie
    Od: strażnik <j...@w...pl>

    Witam i pytam. Czy jest jeszcze sens kupowania tego leciwego już modelu
    aparatu? Czy Panasonic planuje następcę, a może jakoś znacząco wzmocniła
    się konkurencja? Od momentu kiedy LX7 pojawił się na rynku planuję jego
    zakup i tak jakoś wychodzi, że zawsze są inne wydatki. Teraz mam
    zarezerwowaną sumkę, ale pojawiło się pytanie - "czy nie za późno"?

    Zależy mi na kompakcie który dobrze nagrywa wideo (full HD/50p), LX7 ma
    ponadto ciekawy tryb 100fps. Oczywiście wideo to dodatek do
    fotografowania, a jasne szkiełko i 24mm na szerokim końcu to dodatkowe
    atuty.

    Zatem - czy warto?

    strażnik

  • 2. Data: 2014-01-17 02:00:08
    Temat: Re: Panasonic Lumix LX7 - rozważania przy zakupie
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-01-16 23:32, strażnik pisze:
> [...]
    > ponadto ciekawy tryb 100fps. Oczywiście wideo to dodatek do
    > fotografowania, a jasne szkiełko i 24mm na szerokim końcu to dodatkowe

    Aparat wprowadzony w drugiej połowie 2012 r. nazywasz leciwym? A czy
    warto, to nikt za Ciebie decyzji nie podejmie, ja bym wybrał Olympusa
    XZ-2 ze względu na lepszej jakości obiektyw i ogólnie wyższej jakości
    obraz ale Ty możesz mieć inne priorytety jak chociażby owe 24 mm na
    szerokim końcu. Ale generalnie LX7 to dobry kompakt.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2014-01-22 18:08:17
    Od: strażnik <j...@w...pl>

    mt napisał:

    > Aparat wprowadzony w drugiej połowie 2012 r. nazywasz leciwym?

    Tak mnie nachodzą różne myśli, tym bardziej w obliczu głosów mówiących,
    że smartfony (np. Nokia Lumia 1020) miażdżą kompakty jakością zdjęć i
    trend jakoby smartfony wyparły kompakty z rynku nadchodzi.

    > Ale generalnie LX7 to dobry kompakt.

    A czy kompakty klasy premium, czyli np. LX7 czy XZ-2 przewyższają
    jakością zdjęć te najlepsze aparaty w smartfonach? Najchętniej rzuciłbym
    okiem na jakiś test porównawczy. Zaletą smartfona jest oczywiście jego
    nieustanna obecność w kieszeni.

    Zastanawiam się więc tak (na chwilę zmieniając kryteria wyboru) - czy
    zamist LX7 może Nokia 1020? Czy taki telefon może mi zaoferować choćby
    zbliżoną jakość zdjęć do LX7?

    strażnik

  • 4. Data: 2014-01-22 19:59:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "strażnik" napisał w wiadomości
    >Zastanawiam się więc tak (na chwilę zmieniając kryteria wyboru) - czy
    >zamist LX7 może Nokia 1020? Czy taki telefon może mi zaoferować
    >choćby zbliżoną jakość zdjęć do LX7?

    Samsung S4 zoom sobie zobacz :-)

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxys4zoom/g
    aleria/Samsung-Galaxy-S4-Zoom.html