  • 1. Data: 2010-09-16 13:33:33
    Temat: mixplus doładowanie
    Od: Skartabel <j...@g...com>

    Witam
    Mam takie proste pytanko,
    Czy doładowując z konta abonenta za 25 zł ( 30 zl faktycznie ) , dla
    mix plusa przedluzy sie waznośc konta oraz odejmie sie jedno
    doładowanie czy też nie.
    Zalezy mi na jak najszybszym skonczeniu doładowań i zeby to zrobić za
    jak najmniejsze pieniądze a nie na bonusach.

  • 2. Data: 2010-09-17 12:19:19
    Temat: Re: mixplus doładowanie
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-16 15:33, Skartabel pisze:
> [...]
    > Zalezy mi na jak najszybszym skonczeniu doładowań i zeby to zrobić za
    > jak najmniejsze pieniądze a nie na bonusach.

    A co masz w umowie? Nie czasami 30zł? A czy od tego bedziesz miał bonus
    czy juz nie to juz Twoja sprawa.