  • 1. Data: 2010-09-16 16:30:31
    Temat: Odradzam NOKIA C5
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu pytałem co sądzicie o C5.

    Teraz ja napisze. Działa super, nie wiesza się itp. Czasem się tylko
    wyłączy.

    Co do wykonania to totalna porażka!!! Mam ją od 2 miesięcy i:
    - tylna część obudowy zaczyna się wycierać.
    - cała SKRZYPI
    - klawisze niezbyt pewnie się trzymają.

    i najlepsze. Upadek z ok 1,2m na parkiet - poszedł wyświetlacz.
    "Szkielet" telefonu to plastik. Można złamać tel bez większego wysiłku.

    Co do wyświetlacza. Miałem wiele innych tel. Spadały niejednokrotnie na
    asfalt, szkło, płytki i działały bez problemów dalej. Nokia C5 upadła
    tylko raz.

  • 2. Data: 2010-09-16 18:34:48
    Temat: Re: Odradzam NOKIA C5
    Od: s...@v...pl

> [...]
    >
    > i najlepsze. Upadek z ok 1,2m na parkiet - poszedł wyświetlacz.
    > "Szkielet" telefonu to plastik. Można złamać tel bez większego wysiłku.

    Zobacz co pisze pod baterią tego telefonu - "Made in ..."

    Czy jest
    http://obrazki.elektroda.net/73_1192294138.gif

    czy może
    http://www.migsmobile.net/wp-content/uploads/2010/01
    /nokia-tag-china-Small.jpg

    To drugie by wszystko wyjaśniało...

  • 3. Data: 2010-09-17 16:53:02
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 16-09-2010 20:34, s...@v...pl pisze:

    > Zobacz co pisze pod baterią tego telefonu - "Made in ..."

> [...]

    Telefon pochodzi od dystrybutora Nokia Poland. Został wyprodukowany na
    Węgrzech.

  • 4. Data: 2010-09-20 12:50:12
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > i najlepsze. Upadek z ok 1,2m na parkiet - poszedł wyświetlacz. "Szkielet"
    > telefonu to plastik. Można złamać tel bez większego wysiłku.

    nokia zeszła na psy, ja przynajmniej jak swoją E51 z furią cisnę o podłogę
    po kolejnym jej zwisie to się nie rozlatuje - no klawiatura czasem wyskoczy,
    poza tym żyje - na ekranie mam małą kreskę z kilku pikseli, która być może
    powstała po takich "lotach" i/lub "przypadkowych" upadkach,

    brat

  • 5. Data: 2010-09-21 04:14:09
    Od: RM <rm@[spam]31.pl>

    W dniu 16.09.2010 18:30, CUT_INZ pisze:
> [...]
    >

    > Co do wyświetlacza. Miałem wiele innych tel. Spadały niejednokrotnie na
    > asfalt, szkło, płytki i działały bez problemów dalej. Nokia C5 upadła

    Jak się wykonuje testy zderzeniowe telefonów to tak jest... Trzeba się
    liczyć z możliwością kasacji telefonu.

    Miałem kilka(naście) telefonów i nie pamiętam przypadku, żeby telefon mi
    upadł, jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam" czy
    "niechcący" upadł.

  • 6. Data: 2010-09-21 09:49:34
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/21/2010 06:14 AM, RM wrote:

> [...]
    >
    > Miałem kilka(naście) telefonów i nie pamiętam przypadku, żeby telefon mi
    > upadł, jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam" czy

    Widziałeś może kiedyś człowieka rozmawiającego _idąc_? A terminal
    lotniczy lub duży dworzec kolejowy?

    M.

  • 7. Data: 2010-09-21 12:10:29
    Od: RM <rm@[spam]31.pl>

    W dniu 21.09.2010 11:49, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Widziałeś może kiedyś człowieka rozmawiającego _idąc_? A terminal
    > lotniczy lub duży dworzec kolejowy?
    >
    > M.

    Nie widzę związku między dworcem a spadającymi telefonami.
    Jak ktoś nie ma elementarnej siły i drobiny zręczności by ok 100g
    przedmiot utrzymać stabilnie w ręce gdy go użytkuje to powinien dzwonić
    ze stacjonarnego i to najlepiej dobrze zamocowanego do podłoża oraz
    uważać, żeby paluchów nie połamał ;D

  • 8. Data: 2010-09-21 14:08:12
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 09/21/2010 02:10 PM, RM wrote:

> [...]
    > przedmiot utrzymać stabilnie w ręce gdy go użytkuje to powinien dzwonić
    > ze stacjonarnego i to najlepiej dobrze zamocowanego do podłoża oraz

    Aha, czyli nie widziałeś człowieka potrąconego przez innego w trakcie
    telefonowania. Ok.

    M.

  • 9. Data: 2010-09-21 16:22:31
    Od: RM <rm@[spam]31.pl>

    W dniu 21.09.2010 16:08, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Aha, czyli nie widziałeś człowieka potrąconego przez innego w trakcie
    > telefonowania. Ok.
    >
    > M.

    Dalej nie widzę związku, między szturchniętym, czy potrąconym
    człowiekiem, a upadającymi telefonami. Ale widzę, że się nie dogadamy.

  • 10. Data: 2010-09-21 17:22:35
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 21-09-2010 06:14, RM pisze:

    > Miałem kilka(naście) telefonów i nie pamiętam przypadku, żeby telefon mi
    > upadł, jest mi ciężko zrozumieć taką ewentualność, że telefon "sam" czy
    > "niechcący" upadł.

    Może sobie nie zdajesz sprawy, ale ludzie używają tel jako narzędzie
    pracy, a nie jak zabawkę z którą należy obchodzić się jak z porcelaną.