  • 1. Data: 2010-09-16 20:57:47
    Temat: po co komu Orange Przelew SMS 1.000zł?
    Od: b...@o...pl

    sprzedawałem na allegro tanio bo mi sie spieszyło kilkadziesiąt
    złotych tracącego ważność doładowania orange. Klient na GG pytał
    czy mam więcej bo taka dobra cena. Coś mnie tknęło zacząłem pytać
    ile by potrzebował. Do 10.000zł miesiecznie za np. 6.000zł

    Mało sie nie udławiłem. Rozumiem ludzi co chcą korzystać z orange
    rozumiem tych co muszą (np. cała rodzina orangutany) ale takie coś?

    jak ktoś dużo dzwoni, to albo dostanie extra abonament z niska ceną
    np. 5-7 gr za minute albo kupi ze 100 nr poprzenosi mbank->Play
    Play-> Mbank i będzie miał rozmowy za grosze do każdej sieci.

    może chodzi o Premium SMS? Chyba NIE, bo pośrednicy zwracają 40%
    więc nie ma sensu płacic 60% wartości nominału i mieć 2.000 straty

  • 2. Data: 2010-09-16 21:06:24
    Temat: Re: po co komu Orange Przelew SMS 1.000zł?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > może chodzi o Premium SMS? Chyba NIE, bo pośrednicy zwracają 40%
    > więc nie ma sensu płacic 60% wartości nominału i mieć 2.000 straty

    Nie "rozdaja" teraz jakich BMW, itp?
    Przeciez sa kolesie, ktorzy "zawodowo" niczym innym sie nie zajmuja, jak
    tylko "wygrywaniem" kolejnych fur.
    Byl swego czasu artykul we "Wprost" czy gdzies.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-09-16 21:58:31
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od SDD
    z dnia: 2010-09-16 23:06:
> [...]
    > tylko "wygrywaniem" kolejnych fur.
    > Byl swego czasu artykul we "Wprost" czy gdzies.
    dokładnie i kwoty do zainwestowania w wygraną to były właśnie rzędu
    10kPLN :D

    Paweł

  • 4. Data: 2010-09-17 10:00:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie "rozdaja" teraz jakich BMW, itp?
    > Przeciez sa kolesie, ktorzy "zawodowo" niczym innym sie nie
    > zajmuja, jak tylko "wygrywaniem" kolejnych fur.
    > Byl swego czasu artykul we "Wprost" czy gdzies.

    A pewien jestes ze sa, czy to byl artykul sponsorowany ? :-)
    W sumie to nieglupie "zainwestowac powiedzmy 10 tys i wygrac 50 ..
    ale co bedzie jak sie wiecej takich uzbiera ?
    Hazard lepszy niz na gieldzie :-)

    BMW chyba jest typowa loteria, wiec takie postepowanie raczej nie
    ma sensu, no ale pewnie jest co innego.

    J.

  • 5. Data: 2010-09-17 12:57:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A pewien jestes ze sa, czy to byl artykul sponsorowany ? :-)
    > W sumie to nieglupie "zainwestowac powiedzmy 10 tys i wygrac 50 .. ale co
    > bedzie jak sie wiecej takich uzbiera ?
    > Hazard lepszy niz na gieldzie :-)

    Czy ja wiem, czy sponsorowany?
    Mnie raczej lektura artykulu bardziej zniechecila do tych konkursow niz
    zachecila. Choc oczywiscie, gdyby napisali, ze to tylko podstawieni kolesie
    prezesa wygrywali, ktorzy nigdy SMSa nie wyslali zadnego, to by jeszcze
    bardziej zniechecalo :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-09-17 15:34:43
    Od: s...@v...pl

    > A pewien jestes ze sa, czy to byl artykul sponsorowany ? :-)
    > W sumie to nieglupie "zainwestowac powiedzmy 10 tys i wygrac 50 ..
    > ale co bedzie jak sie wiecej takich uzbiera ?
    > Hazard lepszy niz na gieldzie :-)

    Takich loterii, gdzie koszt stuprocentowego zagwarantowania sobie wygranej
    jest równy lub niższy niż suma wartości wszystkich nagród - nie ma.
    Organizatorzy takich loterii nie są idiotami.

  • 7. Data: 2010-09-17 15:56:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Takich loterii, gdzie koszt stuprocentowego zagwarantowania sobie wygranej
    > jest równy lub niższy niż suma wartości wszystkich nagród - nie ma.
    > Organizatorzy takich loterii nie są idiotami.

    Aczkolwiek zawsze moze sie zdarzyc jakis (samoistny badz nie) blad systemu,
    lub krupier moze wejsc w spolke z grajacym. A wtedy...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-09-17 16:26:28
    Od: "info" <s...@s...comspam>

    ?wrote in message news:7d75.000002c7.4c9284cb@newsgate.onet.pl...

    > może chodzi o Premium SMS? Chyba NIE, bo pośrednicy zwracają 40%
    > więc nie ma sensu płacic 60% wartości nominału i mieć 2.000 straty

    FCT-y?

  • 9. Data: 2010-09-17 17:39:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest równy lub niższy niż suma wartości wszystkich nagród - nie ma.
    > Organizatorzy takich loterii nie są idiotami.

    Gdyby grala jedna osoba to bys mial racje :)
    Ale jedna wygra inwestujac 10 tysi, za to milion osob wysle po jednym/
    dwu SMS-ach za 3 zeta, liczac wylacznie na szczescie :)
    Jak by nie bylo - organizator ma zawsze wielkorotne przebicie :)

  • 10. Data: 2010-09-17 18:31:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby grala jedna osoba to bys mial racje :)
    > Ale jedna wygra inwestujac 10 tysi, za to milion osob wysle po jednym/ dwu
    > SMS-ach za 3 zeta, liczac wylacznie na szczescie :)

    10 tysi to ok 3000 MSow za 3 zeta.
    W sytuacji, o ktorej piszesz, jesli SMSy wysle jeszcze milion innych osob,
    prawdopodobienstwo, ze wygra ten ktory wyslal 3000 SMS wyniesie ok. 0,003
    czyli 0,3%
    Jest wiec PRAKTYCZNIE PEWNE, ze wygra ktos z tego miliona osob.

    Pozdrawiam
    SDD