  • 1. Data: 2009-01-19 15:17:08
    Temat: Panas G1 na dpreview
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Się właśnie pojawiło pełne review.

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-01-19 15:32:34
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    de Fresz wrote:
    > Się właśnie pojawiło pełne review.

    Hi hi, "półkompakt" ładnie zjada pod względem szumu A350 :>

  • 3. Data: 2009-01-19 15:41:38
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Się właśnie pojawiło pełne review.

    Ciekawie toto wyglada.
    Jak jeszcze pojawia sie sensowne szkla a potem
    cos z 30MPIXami z tym samym "gwintem" to bedzie
    interesujacy system...

  • 4. Data: 2009-01-19 15:53:41
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Hi hi, "półkompakt" ładnie zjada pod względem szumu A350 :>

    Znów sobie nadinterpretujesz.
    A350 ma 14Mpix, gdy G1 ma 12Mpix,
    A350 ma rok, panas dopiero jest w sprzedaży
    A350 jest tańszy, G1 jest drożej, ale to nowość, zresztą zobaczymy po
    ostatnich rewelacjach cenowych
    Poziom szumów jest bardzo zbliżony, choć G1 o wiele fajniej odszumia.
    Przepaści nie ma więc zdecydowanie.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 5. Data: 2009-01-19 15:56:04
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Ciekawie toto wyglada.
    > Jak jeszcze pojawia sie sensowne szkla a potem
    > cos z 30MPIXami z tym samym "gwintem" to bedzie
    > interesujacy system...

    Dokładnie tak, super ciekawostka na teraz. W końcu coś się tu dzieje i
    oby się rozwijało :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 6. Data: 2009-01-19 16:00:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    dominik wrote:

> [...]
    > ostatnich rewelacjach cenowych
    > Poziom szumów jest bardzo zbliżony, choć G1 o wiele fajniej odszumia.

    Tylko że G1 jest z segmentu superamatorskiego i ma matrycę 4/3, a A350 jest
    "podobno" dla zaawansowanych.

  • 7. Data: 2009-01-19 16:04:06
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Tylko że G1 jest z segmentu superamatorskiego i ma matrycę 4/3, a A350
    > jest "podobno" dla zaawansowanych.

    Jest zdecydowanie amatorski. G1 zdecydowanie nie jest za to entry-level.
    Jak by był za tysiaka to bym miał już dwa :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 8. Data: 2009-01-19 16:12:37
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > interesujacy system...

    To akurat najgorsze, co mogłoby się zdarzyć w tym systemie.

  • 9. Data: 2009-01-19 16:15:29
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Jak jeszcze pojawia sie sensowne szkla

    Tu za wiele bym się nie spodziewał, bo to jest oferta dla amatorów, którzy
    pstrykali dotąd kompaktami. Najsensowniejsze będzie pewnie to 7-14. Ale już
    1.7/cus-tam (przepraszam, ale nie mam głowy do ichnich ogniskowych) będzie
    raczej atrapką jasnego szkła dzięki byczej głębi ostrości.

  • 10. Data: 2009-01-19 16:15:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To akurat najgorsze, co mogłoby się zdarzyć w tym systemie.

    Mylisz sie.

    Przy okazji - podawali gdzies ceny innych szkiel niz kit?