  • 11. Data: 2013-10-19 10:42:46
    Temat: Re: Pamięć do starego laptopa IBM X40
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "mappl" <n...@m...pl> wrote in message
    news:52619512$0$2288$65785112@news.neostrada.pl...

    > I w tym momencie sobie przypomniałem jego premierę i sprzęt, z jakim go
    > polecano: najnowszy P4 1.4GHz z 2x64MB RAMBUS :)
    >
    > Ale dziś faktycznie 1GiB to absolutne minimum do korzystania z XP,
    > programu antywirusowego, przeglądarki z kilkoma zakładkami, odtwarzacza
    > audio i jakiegoś komunikatora w tle.

    Ano wlasnie , wystarczy zrezygnowac z Internetu i wymagania beda
    wystarczajace :-)

    Po drodze czasu tych kilku lat przyszly roznej masci .NET Frameworki , coraz
    bardziej cięższe Flashe , wymogi samych przegladarek , playery kiedys
    ważące 500kB a obecnie ważą 150MB itd itd

    No to teraz mamy że do kompka ktory kiedys żwawo dzialał przy 256MB RAMu
    teraz bez 2GB RAMu nie podchodz..

  • 12. Data: 2013-10-19 20:59:56
    Od: Boogie <b...@o...pl>

    W dniu 2013-10-19 10:42, ggs pisze:

> [...]
    > kiedys ważące 500kB a obecnie ważą 150MB itd itd
    >
    > No to teraz mamy że do kompka ktory kiedys żwawo dzialał przy 256MB RAMu

    Chyba troszkę Panowie fantazjujecie. Dobrze skonfigurowany XP pociągnie
    na 256 MB płynnie Office 2007, Thunderbird i Firefox z kilkoma
    zakładkami. Żadnego messengera nie używam ale jeśli bierzecie pod uwagę
    gg to zamuli chyba każdy system. Owszem flash waży ale już dobry
    odtwarzacz mp3 prawie nic...

  • 13. Data: 2013-10-19 22:01:35
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Boogie" <b...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > chyba każdy system. Owszem flash waży ale już dobry odtwarzacz mp3 prawie

    Jeżeli juz to naprawde tylko troszeczke :-). A na serio to kilka zakladek FF
    juz potrafi zjesc wiecej niz 256 MB RAMu - nie mówie że zje , mówie że
    czesto potrafi zjesc. A wtedy zaczyna działac plik wymiany i dysk krecący
    non-stop - kompek nie do użytku.

  • 14. Data: 2013-10-20 01:07:57
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-19 20:59, Boogie pisze:

> [...]
    > zakładkami. Żadnego messengera nie używam ale jeśli bierzecie pod uwagę
    > gg to zamuli chyba każdy system. Owszem flash waży ale już dobry

    Otóż to. Nawet Windows 8 na 1GB pamięci Ram (jest jeszcze jakas
    wewnętrzna) zasuwa na wielu programach, nawet na wielce rozbudowanym
    Nero, paru odtwarzaczach audio video. Niczego nie muszę sobie odmawiać.
    Mój dysk przyjmuje wszystko. Staram się tylko wyłączać indeksowanie
    plików, bo to ścierwo męczy dysk.

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-10-20 12:30:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > odtwarzaczach audio video. Niczego nie muszę sobie odmawiać. Mój dysk
    > przyjmuje wszystko. Staram się tylko wyłączać indeksowanie plików, bo to

    bitch please:
    http://oi44.tinypic.com/2uh3448.jpg

    dwa systemy wirtualne, transfer po teamviewer, autocad, poczta systemu windows,
    firefox, odtwarzacz wideo (obraz jest na tv), a ja w międzyczasie gram w
    cywilizację i słucham muzyki. Przy twoim 1 GiB (a nie GB) to nie mógłbym
    komfortowo pracować (swoją drogą procek też jest u mnie za słaby). :(

  • 16. Data: 2013-10-21 10:34:26
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-20 12:30, qwerty pisze:

    > bitch please:
    > http://oi44.tinypic.com/2uh3448.jpg

    E tam...
    http://zapodaj.net/37117a5e5c856.jpg.html

    --
    pozdro
    2x XEON E5-2650@2,4GHz 16C/32T|64GB RAM|2xGTX780|1xHD7850|ASUS Z9PE-D8WS

  • 17. Data: 2013-10-21 19:33:33
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "robot" <r...@v...pl> wrote in message

    > E tam...
> [...]

    Hmm.... Juz chcialem blysnąc screenem z i7 3770 , 32GB RAM , Radeonkiem
    7850 i czyms tam jeszcze a tu taki nokaut ;-)

    W domu jezdzisz na takim PCcie czy to jakas firmowa workstacja ?

  • 18. Data: 2013-10-22 09:20:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    robot nabazgrał(a):

    > E tam...
    > http://zapodaj.net/37117a5e5c856.jpg.html

    3DMax zabija wszytko jak widzę :) z ciekawości co tam masz pod maską.

  • 19. Data: 2013-10-22 10:45:49
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-21 19:33, ggs pisze:

    > Hmm.... Juz chcialem blysnąc screenem z i7 3770 , 32GB RAM , Radeonkiem 7850 i
    czyms tam jeszcze a tu taki nokaut ;-)

    > W domu jezdzisz na takim PCcie czy to jakas firmowa workstacja ?

    Składak w firmie.

  • 20. Data: 2013-10-22 10:47:24
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2013-10-22 09:20, Chris pisze:

    > 3DMax zabija wszytko jak widzę :) z ciekawości co tam masz pod maską.

    To co w sygnaturce. :)