    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pamięć do starego laptopa IBM X40
    Date: Sun, 20 Oct 2013 01:07:57 +0200

    W dniu 2013-10-19 20:59, Boogie pisze:

    > Chyba troszkę Panowie fantazjujecie. Dobrze skonfigurowany XP pociągnie
    > na 256 MB płynnie Office 2007, Thunderbird i Firefox z kilkoma
    > zakładkami. Żadnego messengera nie używam ale jeśli bierzecie pod uwagę
    > gg to zamuli chyba każdy system. Owszem flash waży ale już dobry
    > odtwarzacz mp3 prawie nic..

    Otóż to. Nawet Windows 8 na 1GB pamięci Ram (jest jeszcze jakas
    wewnętrzna) zasuwa na wielu programach, nawet na wielce rozbudowanym
    Nero, paru odtwarzaczach audio video. Niczego nie muszę sobie odmawiać.
    Mój dysk przyjmuje wszystko. Staram się tylko wyłączać indeksowanie
    plików, bo to ścierwo męczy dysk.

    --
    animka