  • 11. Data: 2009-06-24 21:03:53
    Temat: Re: Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
    Od: j...@w...pl

    > Bierz pakiety internetowe w Simplusie. Wywal karte TakTaka a zobaczysz
    > jak bedzie różnica na Plus:) Dowolne pakiety aktywujesz,25MB za 5zł,
    > 100MB za 10zł, 250MB za 20zł, 500MB za 35zł...Najlepszy mobilny internet
    > w dużych paczkach jest właśnie w SImplusie, jeśli masz zamiar korzystać
    > z dużej transmisji danych oraz gdzieś w górach gdzie zasiegu Playa nie
    > znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz
    >  20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

    Po pierwsze mam dużo kasy w TT i musze ją jakoś wydać np. na internet
    a po drugie to jadę do takiej dziury gdzie dociera tylko Era. Nie ma tam
    nic więcej (skandal!). Dlatego odkładam mojego abonamentowego Plusa do
    szuflady i wyjmuję starą kartę TT. Zresztą zasięg ery też jest słabiutki więc
    w ogóle obawiam się czy internet tam bedzie działał.

  • 12. Data: 2009-06-24 21:05:41
    Od: j...@w...pl

    > Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu
    > opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/War_Prom_GPRS_Happy.p
    df

    o dzięki, właśnie takiego czegoś szukałem

  • 13. Data: 2009-06-25 16:22:15
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Mała cena za to, że jako jedyny odpisałem NA TEMAT

  • 14. Data: 2009-06-28 20:40:10
    Od: j...@w...pl

    > Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu
    > opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

> [...]

    Faktycznie mało atrakcyjne to jest skoro tylko 5MB i to na cały miesiąc :((