  • 1. Data: 2010-04-10 09:26:14
    Temat: Pad sieci
    Od: ALEX <k...@s...us>

    Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci,
    to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O
    dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 2. Data: 2010-04-10 09:28:31
    Temat: Re: Pad sieci
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ALEX napisał:
    > Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci,
    > to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O
    > dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

    Dalej malo kto z komorkowcow uzywa jej do internetu :)

  • 3. Data: 2010-04-10 09:28:46
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    ALEX dnia sobota 10 kwiecień 2010 11:26 w wiadomości
    <hppg7q$nmt$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił
    tezę :

    > Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci,
    > to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O
    > dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

    Mi w Szczecinie, chociaż w sumie na przedmieściach, działa tylko Play.
    Służbowy orange leży, jakaś stara heyah też, plus tylko 2G, a play 2 i 3g
    bez problemów.
    Tylko sms się opóźnia tak z 10s.

    Paweł Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 4. Data: 2010-04-10 09:33:20
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 10-04-10 11:28, Motylek pisze:

    > Dalej malo kto z komorkowcow uzywa jej do internetu :)

    A to jakieś inne stacje bazowe obsługują połączenia pakietowe i
    połączenia głosowe?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 5. Data: 2010-04-10 09:34:52
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ALEX napisał:

    > A to jakieś inne stacje bazowe obsługują połączenia pakietowe i
    > połączenia głosowe?

    Nie inne, ale chyba inaczej? Nie wiem, nie znam sie :) To byla taka moja
    pierwsza mysl. Druga, ze dzwonienie wymaga odbrania od stacji
    polaczenia, przekazanie go, wyszukanie drugiego telefonu, i nawiazanie
    polaczenia.

    Przy necie po prostu wdzwaniasz sie w internet i potem juz leci, nie
    musi nikt po drugiejj stronei "odebrac".

  • 6. Data: 2010-04-10 09:48:28
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 10-04-10 11:34, Motylek pisze:

> [...]
    > polaczenia.
    >
    > Przy necie po prostu wdzwaniasz sie w internet i potem juz leci, nie
    > musi nikt po drugiejj stronei "odebrac".

    Ale tak czy inaczej część pasma radiowego taki telefon zajmuje.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 7. Data: 2010-04-10 10:30:46
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik ALEX napisał:

    > Ale tak czy inaczej część pasma radiowego taki telefon zajmuje.

    Tak, ale "polowe"

    Bo ja to widze tak:

    dzwonienie

    KOM <--> stacja baz <--> siec <--> centrala <--> siec2 <--> stacja2 <-->
    KOM2

    internet

    KOM <----> stacja baz <----> siec <---> centrala <---> INTERNET

    Wiec odpada obciazenie siec2 i stacja2

  • 8. Data: 2010-04-10 11:01:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości grup
    > Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci, to w
    > związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O dziwo
    > połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

    play działa bez najmniejszych problemów (Podlasie).

  • 9. Data: 2010-04-10 11:28:01
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > play działa bez najmniejszych problemów (Podlasie).

    Potwierdzam. Biała Podlaska (tylko w połowie na Podlasiu, druga połowa
    na Polesiu) - Play działa bez problemów.

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2010-04-10 16:42:33
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-10 11:48, ALEX wrote:

    > Ale tak czy inaczej część pasma radiowego taki telefon zajmuje.

    Szczegolnie w GSMie czesto niektore timesloty sie na sztywno ustala
    tylko do polaczen pakietowych. Wiec jak nikt "sie nie pakietuje" to sie
    moga marnowac :)

    Poza tym caly czas 3G jest mniej oblegane niz GSM i tam powinno byc
    latwiej wykonywac dowolny typ polaczen.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."