  • 1. Data: 2010-04-12 07:01:48
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konsultant z Ery k...@g...pl ...

    > jak na Łódź całkiem dobrze - podstawa słaba 1800 brutto ale po pół
    > roku pracy na rękę zgrania się 2-3 tysiące; problemem jest jednak to
    > że np wyrabiasz sobie 1000zł ze sprzedaży i ostatnią rozmowe jadą Ci
    > na maksa i dostajesz z tego 40% i szlag Cię trafia

    teoretycznie od takich zagran sa sady pracy.
    Wiem, ze trudno pewne rzeczy udowodnic, ale to juz kwestia zebranego
    materiału dowodowego.

  • 2. Data: 2010-04-12 16:00:36
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > teoretycznie od takich zagran sa sady pracy.
    > Wiem, ze trudno pewne rzeczy udowodnic, ale to juz kwestia zebranego
    > materiału dowodowego

    premię pracodawca może Ci zabrać kiedy mu się podoba bez żadnej przyczyny

    --
    Pracownik Hotline Era
    wiadomości news:Xns9D585331FA895budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.

    .

  • 3. Data: 2010-04-12 16:48:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 20:32:49 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Użytkownik Konsultant z Ery k...@g...pl ...

    > jezeli premia i zasady jej naliczania sa opisane w regulainie (a nie
    > wyobrazam sobie, zeby bylo inaczje) to, za przeproszeniem, gówno prawda!

    To było raczej w sensie takim, że tak jest skonstruowany regulamin, że
    menadżer jak chce, to zawsze może udupić. I np cała premia leci.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-04-12 17:07:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 20:56:12 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > To jest dość powszechnie panujące przekonanie, i wśród podwładnych, i
    > wśród przełożonych, której jednak nie ma dużo wspólnego z prawdą.

    Jest bardzo często to faktem i prawdą.

    > Premia "za wynik" musi mieć regulamin i obie strony muszą się do niego
    > stosować. Zdarza się też, że regulaminy nie są zgodne z Kodeksem pracy i
    > PIP ma z tego dużo uciechy.

    Regulaminy są tak tworzone, że pracodawca kiedy mu się podoba może premię
    uciąć i te regulaminy są zgodne z Kodeksem Pracy.

  • 5. Data: 2010-04-12 17:32:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

  • 6. Data: 2010-04-12 17:56:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

  • 7. Data: 2010-04-12 21:01:20
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > premię pracodawca może Ci zabrać kiedy mu się podoba bez żadnej przyczyny

    na Hotlinie pracuje prawie 1300 osób - myślicie że ktoś by już tego nie
    doniósł do PIP? akurat prawo pracy jest przestrzegane w korporacjach bo tam
    za dużo ludzi pracuje i jest spore prawdopodbieństwo że ktoś takie prawo
    zna; jest przestrzegane w minimalnym stopniu, na granicy, ale jest
    przestrzegane i nic się z tym nie zrobi

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 8. Data: 2010-04-12 23:36:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr M x...@x...xx ...

    > To było raczej w sensie takim, że tak jest skonstruowany regulamin, że
    > menadżer jak chce, to zawsze może udupić. I np cała premia leci.

    ja rozumiem, ze to kwestia ocennosci wykonania pewnych zadań.
    Dlatego wazny jest materiał dowodowy.