  • 1. Data: 2010-04-12 07:12:17
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hptmet$c1h$...@i...gazeta.pl...
    > wiesz nie mam pretensji do klienta o to, że pyta bo w końcu po to dzwoni żeby
    > się dowiedzieć; dla mnie chory jest system pracy że klient ma być obsłużony
    > bardzo szybko i na 100% dobrze poinformowany; no i dobrze żeby mu coś wepchnąć
    > po drodze

    Odpowiedz szczerze. Czy zdarzyło Ci się obiecać, że oddzwonisz tego samego dnia
    lub następnego i tego nie uczynić? W erze jest to nagminne.

  • 2. Data: 2010-04-12 16:11:24
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Odpowiedz szczerze. Czy zdarzyło Ci się obiecać, że oddzwonisz tego samego
    > dnia
    > lub następnego i tego nie uczynić? W erze jest to nagminne.

    zdarzyło się trochę, głównie w dwóch sytacjach
    - jak już dzwonię do gościa 8. raz i gadam po 10-15 minut w kołko na temat
    tej samej oferty i tych samych telefonów a on ciągle mówi że jeszcze musi
    się zastanowić
    - jak sie trafi wyjątkowo cięzki i niemiły typ; dzwonie raz przez 10
    sekund - nie odbiera, brak kontaktu :)

    dziwi mnie, że piszesz, że nagminnie nie ma kontaktu ze strony konsultantów;
    oddzwanianie nie odbywa się na zasadzie ustawienia przypomnienia w komórce
    czy outlooku tylko mamy tzw. zadania na kliencie, które sobie ustawiamy na
    dany dzień i godzinę i mrugają nam 15 minut przed czasem; jak powiem
    klientowi że zadzwonie i nie zrobie zadania a taką rozmowę mi odsłuchają to
    mam nie załatwioną sprawę klienta i ocenę 43%; a jak przekrocze ustawione
    czasy to potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
    zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić
    zadania

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 3. Data: 2010-04-12 16:42:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpvh9h$kme$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
    > zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić

    Na numer z ery bardzo rzadko oddzwaniali (mieli coś sprawdzić i powiedzieć jak
    sytuacja wygląda). Mi nie chodzi, że obiecał zadzwonić jutro o 9, a zadzwonił o
    10. Chodzi mi, że część z nich nie wprowadza do systemu alarmu/przypomnienia
    itp.
    Nie zadzwoni konsultant i muszę sam znowu dzwonić i tłumaczyć kolejnej osobie
    problem. Człowiek ma prawo się zirytować., ale konsultant nie jest zawsze
    niewinny. Skoro tam nie jest tam tak ciekawo to lepiej zrezygnować, niż tracić
    czas i nerwy.