eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPacjent i jest diagnoza.Pacjent i jest diagnoza.
  • Data: 2010-06-13 09:23:08
    Temat: Pacjent i jest diagnoza.
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
    Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
    Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
    do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
    klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
    komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.

    Do połowy maja święty spokój.

    I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
    180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
    zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
    flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.

    Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?

    Żona jeździ od 5 lat E90 i tam kompletnie nic nigdy się nie psuło.
    Fakt: nie ma tam Headup Displaya, dostępu komfortowego, domykania
    drzwi, TV i innej elektroniki robionej w Chinach i to po ciemku,
    aby było taniej. Jestem tym E60 już poważnie zmęczony.

    Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60?
    Ma ktoś jakieś doświadczenia albo zasłyszane opinie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: