-
Data: 2010-06-13 17:26:25
Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza.
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
> Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
> Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
> Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
> do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
> klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
> komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
>
> Do połowy maja święty spokój.
>
> I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
> 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
> zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
> flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
>
> Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?
>
> Żona jeździ od 5 lat E90 i tam kompletnie nic nigdy się nie psuło.
> Fakt: nie ma tam Headup Displaya, dostępu komfortowego, domykania
> drzwi, TV i innej elektroniki robionej w Chinach i to po ciemku,
> aby było taniej. Jestem tym E60 już poważnie zmęczony.
>
Myślę, że powinieneś zmienić serwis. Moim zdaniem sterownik silnika nie może
nagle zacząć żżerać tyle prądu, ALE zawsze są jakieś niespodzianki, przy
których logiczne myślenie można sobie wsadzić w tyłek.
Natomiast z własnych doświadczeń - niejednokrotnie diagnoza postawiona przez
serwis ASO okazywała się być bardzo pośpieszna i - oczywiście - kosztowna w
naprawie. A elektronik, który poświęcił trochę czasu na znalezienie
prawdziwego problemu, zamykał mi temat w kwocie nierzadko będącą 1/5 tego,
co zostawiłbym w ASO - w dodatku bez żadnej gwarancji z ich strony, że
trafili dobrze.
A co do awaryjności BMW - od momentu wypuszczenia nowych "obłych" modeli -
czyli tak c.a. 2004 rocznik - marka jakościowo zeszła wg mnie strasznie na
psy. Co z tego że auta ładne, skoro
- pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jakiś debil -
obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju może
skończyć się wypadkiem - ilość funkcji, które trzeba "ogarnąć", żeby coś
konkretnego zmienić, to jest jakaś masakra
- seria 5 - kogo bym nie spotkał, to rzuca mięsem na wspomnienie tych modeli
(chyba tylko właściciele 520d z manualnymi skrzyniami jakoś mało narzekają)
- seria 3 - za te pieniądze jakbym dostał auto z takim nagłośnieniem, to
chyba bym go zwrócił do salonu
Jurand.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 17:24 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.06.10 17:40 Jurand
- 14.06.10 09:40 Arek M
- 18.06.10 22:49 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=