-
Data: 2010-06-13 10:09:34
Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza.
Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl...
> Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
> Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
> Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
> do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
> klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
> komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
>
> Do połowy maja święty spokój.
>
> I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
> 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
> zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
> flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
>
> Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?
Active Steering - 8 tys. zł wymiana czegoś tam bo lubił padać
Padła skrzynia - nie wyleczone, oddana z właściwie niesprawną - brak
redukowania i kick downu w trybie auto, w trybie manualnym jakoś działała.
Szturchnięcie w plecy przy zahamowaniu do zera - było od zawsze i TTTM
Dynamic Drive - raz w miesiącu przy ostrym skręcie padał. Reset pomagał
Komunikaty o podwyższonych emisjach - po ok. godzinnej jeździe na trasie.
Czasam ale nie zawsze.
Obodowy lusterek skorodowany
Gumoplastik wkoło przycisków od szyb się łuszczy
Część sterowania fotelami "Sport" przestała działać
Czujniki parkowania przestały działać poniżej ok. +5 stopni ale często same
się naprawiały - raz działały, raz nie.
Większość tych rzeczy pojawiło się po ok. 120-130 tys km. Auto oddane przy
ok. 150 tys km. i 4 latach w moich łapach
> Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60?
> Ma ktoś jakieś doświadczenia albo zasłyszane opinie?
W przyszłym tygodniu odbieram. Opinie są jak na razie pozytywne i zupełnie
niemiarodajne bo na forach jest pewnie z 5 właścicieli z Europy (głównie
powiązani z BMW lub dealerami) i 50 amerykanów czekających na odbiór. Auta w
USA są na placach ale odbiory zaczynają się 19 czerwca.
W E60 w pierwszych latach ciągle coś tam poprawiali.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 10:47 to
- 13.06.10 10:51 krzyss
- 13.06.10 12:08 P_ablo
- 13.06.10 12:47 Kuba \(aka cita\)
- 13.06.10 17:26 Jurand
- 13.06.10 17:24 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 13.06.10 17:40 Jurand
- 14.06.10 09:40 Arek M
- 18.06.10 22:49 Przemek V
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=