  • 61. Data: 2014-03-01 17:12:26
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lel2b6$af9$1@news.task.gda.pl>,
    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:

    > Ha! A mówiłem żebyś założył sobie KillFila, to nie, nie i nie. :))

    Ten pan ma racje!

    > Jak chcesz, to mogę jeszcze podesłać listę "Tych klientów
    > (pacjentów) nie obsługujemy" i życie staje się prostsze - na tym to
    > właśnie polega. Nie ma tu żadnych spraw osobistych, chodzi jedynie o to,
    > żeby nie tracić ograniczonych zasobów (czasu) do czytania Internetu od
    > pierwszej do ostatniej strony. Jest to niemożliwe, a więc nie dokonując
    > żadnej selekcji skazujemy się na niską wartość średniej.

    Ten pan ma racje!

    > To druga taka deklaracja od czasu Marka Wyszomirskiego i równa
    > strata by była.

    Ten pan ma racje!
    :-(
    --
    TA

  • 62. Data: 2014-03-01 17:22:48
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-02-26 16:33, Janko Muzykant pisze:

    > Na koniec zapraszam dla odmiany na swój kanał filmowy, gdzie powstało
    > już kilka komercyjnych pozycji na temat foto, a będzie ich z pewnością
    > przybywać. Bowiem oprócz czczego gadania lubię też czasem coś zrobić :)
    > https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos

    Świetne! Czapki z głów!
    Obejrzałem z dużą przyjemnością.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 63. Data: 2014-03-01 19:27:43
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-03-01 17:12, atm pisze:

    > O co chodzi z ta gimnastyka na Linuxie?
    > Co on ma takiego, czego nie ma Windows?

    Głównie ma deficyt programów w niektórych dziedzinach :) Są
    zastosowania, gdzie Linux się świetnie sprawdza (np. serwery), ale są
    też takie, gdzie nadaje się słabo albo nie nadaje się zupełnie i
    gimnastykowanie się z Wine lub innymi wynalazkami w imię oszczędzenia
    300 zł na Windowsie jest bez sensu.

    --
    marcin

  • 64. Data: 2014-03-01 19:33:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <531206ea$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

    > O co chodzi z ta gimnastyka na Linuxie?
    > Co on ma takiego, czego nie ma Windows?

    Generalnie fajny system. Bez zbednych udziwnien i uzaleznienia od
    jakiejs konkretnej firmy.
    --
    TA

  • 65. Data: 2014-03-01 19:59:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-01 19:27, mt wrote:

> [...]
    > też takie, gdzie nadaje się słabo albo nie nadaje się zupełnie i
    > gimnastykowanie się z Wine lub innymi wynalazkami w imię oszczędzenia

    Witem, ze to nie temat na ta grupe ale w tym watku Linux juz kilka razy
    sie pojawil i to niekoniecznie jako lek na cale zlo.
    Ze swojego punktu widzenia oceniam Linuxa jako system bezuzyteczny:
    brak profesjonalnych aplikacji 3D, jest oczywiscie Blender ale juz o 3ds
    max mozna pomarzyc. Podobnie o AutoCADzie (nie pisze o niedorobionych
    zamiennikach, ktorych zreszta pod Widowsa jest od zatrzesienia).
    Brak rowniez pakietu Adobe, ktory w kwestii grafiki jest kluczowym
    oprogramowaniem....
    Multimedia? Gry? W kazdej z tych kwestii Linux jest do tylu.
    I to nie chodzi o sam system ale producentow softu. Koniec koncow efekt
    jest ten sam - nie nadaje sie do wiekszosci profesjonalnych zastosowan
    (chyba poza serwerami).

  • 66. Data: 2014-03-01 20:02:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-03-01 19:33, T...@s...in.the.world wrote:

    > Generalnie fajny system. Bez zbednych udziwnien i uzaleznienia od
    > jakiejs konkretnej firmy.

    Ale czy warto placic za "fajnosc" systemu brakiem potrzebnych aplikacji?
    Poza tym czy Win7 obfituje w udziwnienia? Nie wspominam o Win8, ktory wg
    mnie jest sporym nieporozumieniem na stacjonarnym komputerze
    przeznaczonym do pracy.

  • 67. Data: 2014-03-01 20:46:42
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-03-01 20:02, atm pisze:

> [...]
    > Poza tym czy Win7 obfituje w udziwnienia? Nie wspominam o Win8, ktory wg
    > mnie jest sporym nieporozumieniem na stacjonarnym komputerze

    Na Win 8 da się sprawnie i normalnie pracować. Można ustawić aby od razu
    logował się do normalnego pulpitu a nie do interfejsu kafelkowego a za
    pomocą takich programów jak StartIsBack czy Retro UI przywrócić
    klasyczne menu start i jest jak w poprzednich wersjach systemu, tyle że
    szybciej. Ja niedawno przesiadłem się z XP na 8.1 i te kafelki widziałem
    raz po instalacji.

    --
    marcin

  • 68. Data: 2014-03-02 15:30:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Nie używam Windowsa, tylko Linuxa. Mam najnowszą wersję (tu w
    > przeciwieństwie to Windowsa upgrade systemu to nie problem i nie
    > trzeba płacić. Do zdjęć GIMP z dodatkami. Ja rozumiem, że
    > profesjonalni używają PS, ale tu chyba bym zainwestował w jabłko

    to dobry pomysł ale pod warunkiem że bea dobre ceny na jabłka...

    znaczy kupujesz opcje i potem sprzedajesz zamykasz z zyskiem...

    zakup jabłka jako komputera do niby to grafiki to była moda wieku temu,
    dzisiaj nawet artyści mają juz tyle mózgu że wolą nadmiar kasy wydać na
    porządny monitor i komputer a nie na znaczek ogryzionego jabłuszka.

    niestety monitor jabłkowe sa słabej jakości jak na cenę podobnei jak i same
    komputery.

  • 69. Data: 2014-03-02 15:34:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Zaraz nie róbmy z tego flame o OS. Napisałem, że systemu się nie
    > reinstaluje. Jeśli jakikolwiek informatyk powie Ci, że jedyną metodą
    > naprawy jest reinstalacja systemu (pomijając rozległe pady dysków) to
    > jest lamą, która nic nie umie. Tak mnie uczono i zgadzam się z tym
    > twierdzeniem w 100%.

    jak sie dużo różności instaluje albo używa czegoś bardzo czułego na
    konfigurację to czesem prościej jest zainstalować system od nowa.

  • 70. Data: 2014-03-02 15:35:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Generalnie fajny system. Bez zbednych udziwnien i uzaleznienia od
    > jakiejs konkretnej firmy.

    fajny system dla tych co lubia używać komputera do używania a nie do robieia
    czegoś konkretnego.