  • 11. Data: 2011-02-14 12:44:02
    Temat: Re: [PRESS] Dalsze jaja z policyjnymi Alfami
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 12:10:07 +0100, DoQ wrote:

    >Dokładnie. Kto im te radary sprzedał? ZURAD?
    >Dlaczego nikt nie zastanawia się dlaczego sprzęt pomiarowy nie jest
    >odpowiednio zabezpieczony przed zakłóceniami elektromagnetycznymi, tylko
    >od razu pije się do AR?

    No bo w innych pojazdach jakos sie sprawdza :-)

    Dla nas tylko informacja zeby domagac sie atestu na ten radar po
    zamontowaniu w Alfie :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-02-14 12:46:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 12:44, J.F. pisze:

    > No bo w innych pojazdach jakos sie sprawdza :-)

    A w iluż to samochodach zamontowano tego typu radar??

    > Dla nas tylko informacja zeby domagac sie atestu na ten radar po
    > zamontowaniu w Alfie :-)

    Pewnie tak ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 13. Data: 2011-02-14 12:47:08
    Temat: Re: Dalsze jaja z policyjnymi Alfami
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 14 Lut, 10:45, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/0,1692640,0,1,nie-moga-uzywac-ra
    daru--gdy-dziala-...

    > Pzdr
    >
    > JKK

    "Innym problemem są felgi nowych radiowozów - pisze "DGP". KGP
    koniecznie chciała, by w Alfach były one stalowe, ponieważ pod wpływem
    soli zużywają się wolniej niż te zrobione z aluminium. Niestety Alfa
    Romeo od lat nie produkuje stalowych kół."

    To kto do k*y nędzy pisał SIWZ?

  • 14. Data: 2011-02-14 12:50:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 03:00:16 -0800 (PST), Czarek Daniluk wrote:

    >Opona wystająca poza obrys to nie usterka ??

    Jak rozumiem to na tych super duper felgach.

    J.

  • 15. Data: 2011-02-14 13:07:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Iskra.

    > No bo w innych pojazdach jakos sie sprawdza :-)
    >
    > Dla nas tylko informacja zeby domagac sie atestu na ten radar po
    > zamontowaniu w Alfie :-)

    Atest od ruskich?
    Żartujesz prawda?
    Nie słyszałeś jak wyrok na Chodorkowskiego Putin pisał?
    Na napisanie atestu zabrakło mu pewnie czasu.

  • 16. Data: 2011-02-14 13:10:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2011 03:47:08 -0800 (PST), Grzegorz wrote:
> [...]
    >soli zużywają się wolniej niż te zrobione z aluminium. Niestety Alfa
    >Romeo od lat nie produkuje stalowych kół."

    Ale o co chodzi ? Madry pisal, chcial zeby felgi byly stalowe to tak
    napisal. Ktos madry czytal i takie dostarczyl.

    Jedyna glupota ze moze trzeba bylo postawic warunek maksymalnej ceny
    felgi - bo teraz moze sie okazac ze stalowa felga kosztuje 500 zl :-)

    Pytanie czy ta alfa jest nadal homologowana :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-02-14 13:20:15
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-14 13:10, J.F. pisze:

> [...]
    > felgi - bo teraz moze sie okazac ze stalowa felga kosztuje 500 zl :-)
    >
    > Pytanie czy ta alfa jest nadal homologowana :-)

    Oczywiście że będzie trzeba robić nowe homologacje do nowych felg.
    Nowych opon itd. KGP to kompletni idioci. Nie wiem co przeszkadza im
    felga aluminiowa, każdy normalny człowiek wie że jest lepsza pod każdym
    niemal względem od stalowych a ci swoje...

    Przecież że przez 5-8 lat czyli tyle ile będą tym jeździć sól nie zeżre
    im całkiem tych felg a jak to zrobi to kupią sobie stalowe ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 18. Data: 2011-02-14 14:06:17
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-14 13:20, *The_EaGle* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Nie wiem co przeszkadza im felga aluminiowa, każdy normalny człowiek wie
    > że jest lepsza pod każdym niemal względem od stalowych

    Cywilne*? - poza wyglądem chyba pod każdym względem są gorsze od stalowych.

    *czyli nie wyczynowe :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 19. Data: 2011-02-14 21:01:27
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-14 12:08, DoQ pisze:

    > I znowu okazuje się że Alfa Romeo jest usterkowa. To że ktoś jej założył
    > felgi od Citroena z niewłaściwym ET, jakoś umyka między wierszami.

    "Paaanie, bo Alfy to siem psujom i psujom... Przeciez wszyscy wiedza, ze
    nie kupuje sie samochodow na F, czyli w tym wypadku fłoskich z koncernu
    Fiata" ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-02-14 21:22:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > I znowu okazuje się że Alfa Romeo jest usterkowa. To że ktoś jej założył
    > felgi od Citroena z niewłaściwym ET, jakoś umyka między wierszami.

    To felgi od Fiata juz nie pasuja?

    --
    Karolek