  • 1. Data: 2011-02-14 09:49:44
    Temat: CNG
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    Macie jakies doświadczenia z instalacją CNG? Jestem w trakcie zakupu Zafiry
    A r. ok.2003 i zastanawiam się czy warto kupować z instalacją? Stację
    tankowania mam akurat blisko pod Lublinem ale jak jest z serwisem, jak to
    się sprawuje?

    Mirek

  • 2. Data: 2011-02-14 10:19:32
    Temat: Re: CNG
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    Zastanawiam sie też czy nie kupić po prostu diesla 2.0 DTI. Będę tym jezdzil
    głownie do pracy - w wiekszosci po mieście 17km. Stąd te wątpliwości, a
    jeśli benzyna to z gazem.
    Mirek

  • 3. Data: 2011-02-14 10:26:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie też czy nie kupić po prostu diesla 2.0 DTI. Będę tym
    > jezdzil głownie do pracy - w wiekszosci po mieście 17km.

    17km? Az? ;)

    Ja bym kupil rower - calkiem powaznie.
    Najtaniej, najzdrowiej i pewnie najszybciej.

  • 4. Data: 2011-02-14 10:38:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > 17km? Az? ;)
    >
    > Ja bym kupil rower - calkiem powaznie.
    > Najtaniej, najzdrowiej i pewnie najszybciej.

    Znowu to samo. Chce auto to niech kupuje. Pyta o CNG jak się sprawuje to po
    co odpowiadać o rowerze?

  • 5. Data: 2011-02-14 11:06:43
    Od: Mario <c...@o...pl>

    On 2011-02-14 10:26, Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > 17km? Az? ;)
    >
    > Ja bym kupil rower - calkiem powaznie.
    > Najtaniej, najzdrowiej i pewnie najszybciej.

    Nie każdy lubi jeździć na rowerze przy -10C. :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 6. Data: 2011-02-14 11:12:14
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2011 09:26, Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > 17km? Az? ;)
    >
    > Ja bym kupil rower - calkiem powaznie.
    > Najtaniej, najzdrowiej i pewnie najszybciej.

    Jezdze rowerem do pracy, ale jakos nie wyobrazam sobie podwozic nim po
    drodze zone do biura i dziecko do przedszkola w ulewie.

    Kamil

  • 7. Data: 2011-02-14 11:13:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >
    > 17km? Az? ;)
    >
    > Ja bym kupil rower - calkiem powaznie.
    > Najtaniej, najzdrowiej i pewnie najszybciej.

    Już to widze jak cały rok kazdy odcinek poniżej 17 km jeździsz rowerem bez
    względu na pogodę, porę roku i dnia, jak również to czy jedziesz sam czy z
    żona lub dzieckiem też nie ma znaczenia i cała rodzina pedałuje.

  • 8. Data: 2011-02-14 11:52:13
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2011 10:13, Agent wrote:

> [...]
    > bez względu na pogodę, porę roku i dnia, jak również to czy jedziesz sam
    > czy z żona lub dzieckiem też nie ma znaczenia i cała rodzina pedałuje.

    17km to wogole lekka przesada, przed przeprowadzka jezdzilem 16km
    samochodem do pracy przez samo centrum, po drodze dzieciaka odstawialem,
    calosc zajmowala srednio 45 minut. Gdybym mial tyle rowerem przejechac,
    min dwa razy dluzej bo caly czas pod gorke. Do tego w pracy prysznic,
    przebierac sie, pol dnia zmarnowane.

    Kamil

  • 9. Data: 2011-02-14 12:13:43
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    Jak zwykle można na Was liczyc :)

  • 10. Data: 2011-02-14 13:36:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Jak zwykle można na Was liczyc :)
    >
    > Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    Nie mam CNG ale kiedyś to rozważałem. Doszedłem do wniosku że jedna stacja w
    pobliżu to za mało. Gdziekolwiek pojade to będe musiał albo sporo drogi
    nadkładac albo wracać na benzynie. Poza tym stację w pobliżu Ciebie tez mogą
    zamknąc albo będzie nieczynna w określonych godzinach. Do tego znacznie
    mniej warsztatów gdzie można to serwisować i naprawiać. No i cena LPG i CNG
    tez nie wiem czy taka okazyjna. A i cos mi sie kojarzy że butla do CNG też
    jakaś inna jest i na mało starcza. Jak dla mnie to rozwiązanie dobre jest
    tylko dla korporacji jak np MZK najlpiej z własną stacją.