    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dalsze jaja z policyjnymi Alfami
    Date: Mon, 14 Feb 2011 13:20:15 +0100

    W dniu 2011-02-14 13:10, J.F. pisze:

    > Ale o co chodzi ? Madry pisal, chcial zeby felgi byly stalowe to tak
    > napisal. Ktos madry czytal i takie dostarczyl.
    >
    > Jedyna glupota ze moze trzeba bylo postawic warunek maksymalnej ceny
    > felgi - bo teraz moze sie okazac ze stalowa felga kosztuje 500 zl :-)
    >
    > Pytanie czy ta alfa jest nadal homologowana :-)

    Oczywiście że będzie trzeba robić nowe homologacje do nowych felg.
    Nowych opon itd. KGP to kompletni idioci. Nie wiem co przeszkadza im
    felga aluminiowa, każdy normalny człowiek wie że jest lepsza pod każdym
    niemal względem od stalowych a ci swoje...

    Przecież że przez 5-8 lat czyli tyle ile będą tym jeździć sól nie zeżre
    im całkiem tych felg a jak to zrobi to kupią sobie stalowe ;)

    Pozdrawiam
    Rafał