  • 81. Data: 2010-05-23 20:58:19
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf96d3f$0$19173$65785112@news.neostrada.pl...

    > Konia z rzedem jesli pokazesz mi autostrade z koleinami na 40 cm i ze
    > skrzyzowaniami oraz przejsciami...

    A kto mówił, że mi chodzi o autostrady ?
    Pisałem o polskich drogach.

  • 82. Data: 2010-05-23 21:26:44
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Bartas_M5" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.
    W pakiecie kupiłeś jakiś bonus i "komercyjną bramkę" do objeżdżania korków ?

    > BMW to filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
    Do chamskich zachowań ?
    No to gratulacje - utwierdzasz obiegową opinię.

    > Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    Z tym akurat się zgodzę - nie każdy dorósł aby jeździć czymkolwiek
    - w tym BMW.

    Pzdr

    JKK

  • 83. Data: 2010-05-23 21:36:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 20:53:23 +0200, Plumpi wrote:

    >Być może, że mam zepsute oko. Jeżdżę tamtędy dość często i po tym wydarzeniu
    >po prostu zwróciłem uwagę jak głęboko zagłębiają się koła samochodów
    >ciężarowych. Patrząc z samochodu stojąc obok przed światłami, koła TIR-ów
    >przysłonięte były garbem 1 koleiny prawie do połowy.

    Ale zeby zadna osobowka nie jechala tam prawym pasem ? Nawet w nocy ?
    Rozstaw niby mogl byc taki ze sobowe cale nie wpadaly, ale jak sam
    doswiadczyles - i tak daje sie trafic.

    I w takim miejscu wladza nie naprawila drogi przez postawienie 30 ?
    Tez nieprawdopodobne :-)

    >A niby w jaki sposób miałbym urwać pół przedniego pasa ?
    >Przecież ja nie jechałem w tych koleinach w poprzek, lecz wzdłuż kolein.

    Wez 30cm linijke i zobacz jakby to wygladalo.
    Niskie te wspolczesne samochody, bardzo niskie.

    J.

  • 84. Data: 2010-05-23 22:40:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz

    Nie kompromituj sie chlopcze...
    Jezdz sobie jak chcesz ale nie wypisuj takich idiotyzmow!

    --
    Picasso.

  • 85. Data: 2010-05-24 08:12:20
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Ciekawi mnie, że nikt nie zauważył paru szczegółów w opisie
    > autora wątku: "przy znacznej różnicy prędkości" a następnie
    > "pełnym gazem przez stację benzynową" by na końcu
    > zauważyć "facio ... popukał się w głowę".
    Czego nie rozumiesz? Wytłumaczę.

    > Gdybym jechał cały czas na "pełnym gazie" to punto zostałoby
    > ponad 200 m z tyłu. Lornetkę miał, ze "facia" widział?
    Cały odcinek drogi, od skrzyżowania do skrzyżowania, od świateł do świateł
    ma 200-300m. Co ty baranie pitolisz?
    Tłumaczysz się jak dziecko.

    > Ten w tym punto święty nie jest co najwyżej sfrustrowany, że
    > ktoś go wyprzedził. No ale jak jedzie do pracy przed 8 rano,
    > a o 8:30 pisze posty na PMS, to nie dziwie się, że jeździ
    > punto. Jaka praca, taka płaca i takie auto.
    Dowartościowuj się dalej. Rasa panów, co?

    > ---------------------------------
    > oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    > oklejone 535d 2007 58kkm PO*****
    Łał, normalnie wszscy Ci zazdroszczą. Gdzie się nie pojawisz to każdy wie że
    masz taaaaaaaaakie dłuuuuuuuugie fury.
    Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozostań w
    przekonaniu, że jesteś debeściak. Na bank tak jest.

  • 86. Data: 2010-05-24 13:01:20
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 23 maj (niedziela), gdy o godzinie 15:20 *Bartas_M5* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz
    > co mam na myśli.

    po lobotomii to na pewno.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-24 13:00:19

  • 87. Data: 2010-05-24 20:28:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-23 13:29, TheOne pisze:

    > A jednak kompleksik. MOJE CZYSTE SZYBKIE BMW.
    > Żal.

    Rozumiem, że wszyscy właściciele czystych aut mają kompleksy
    bo jeżdżą czystymi autami? Rozumiem, że jeżdzenie brudnym
    autem i uskutecznianie druciarstwa, to oznaka męskości?
    Prawdziwi faceci to brudasy, a czyści to pedały i kompleksy?
    Cyli TY jako PRAWDZIWY facet bez kompleksów myjesz
    auto 2 x w roku. Gratulacje.

    > Ja tu nic dziwnego nie widzę.
    Jasnowidz? Byłeś tam?

    > Wyprzedziłeś go i jechał w pewnej odległości za tobą widząc jak ktoś na
    > twój widok puka się w czoło.
    > Gdzie ty znowu widzisz problem.
    W ciągu dnia z dystansu 60 m widzisz kierowce innego auta przez dwie
    szyby na tyle dokładnie, że widzisz co robi? Sokole oko.

    > Punto Ci siedział na zderzaku? ROTFL. Najpierw piszesz że nie jeździsz
    > grzecznie bo masz czyste BMW a potem mówisz że ci stary punto usiadł na
    > zderzaku. BMW 535d a on ci starym, brudnym Punto na zderzaku siedział?
    > Albo koloryzujesz i łżesz jak pies albo driver punto miał 2 turbiny.

    Oczywiście to ja koloryzuje, a autor wątku, jest bardzo wiarygodny.
    Pisałem, że również nie jest święty i prawda leży pośrodku, ale widzę,
    że PMS wyrok wydało, bo to najprościej. Wyzwać od chujków.. to rozumiem
    jest szczyt kultury.

    > Dojechał do pracy, napisał i co? Jezu, człowieku, z jakich ty pierdół
    > robisz problem.

    U mnie w firmie reguilamin pracy mówi, ze komputery w firmie są do celów
    służbowych i za takie rzeczy się wylatuje, bo to demotywujące dla reszty
    zespołu.

    > Miał punto, przyjechał do pracy i napisał na PMS (przecież się
    > okleiłeś), zobaczył że ktoś sie popukał w głowę, siedział na zderzaku
    > itp. No co to za argumentacja?!
    > Ja tu widzę debila w BMW który jakimiś kretyńskimi argumentami chce
    > ukryć to że jeździ jak debil. To że kolo ma punto to nie znaczy że nie
    > może się zdenerwować, nie może ocenić jazdy kolesi w dużym, czystym BMW?
    > To chyba ty masz problem.

    Jak ja bym miał pisać o każdej sytuacji, gdzie widzę chamstwo na drodze,
    to godzinę dziennie miał bym o czym pisać. Zresztą chamstwo to mnie
    wali bo się przyzwyczaiłem, gdyż jest przewidywalne. A głupota nie.

    > To zależy od tego jak było naprawdę. Jeśli było tak jak mówi facet w
    > starym, brudnym punto to masz za co przepraszać.
    > Twojej wersji niestety nie usłyszeliśmy. Może trudno coś rozsądnego
    > wymyślić?
    Co tu wymyślać. jechałem jak jechałem i co z tego. Jak by była policja
    to skończyło by się mandatem i koniec.

    > Przecież nikt Ci nie każe.
    i bardzo dobrze.

    Każdy z nas na szczęście jest inny. Jedni jeżdżą BMW, inni fiatami
    a jeszcze inni zmieniają auta co 2 miesiące. No i bardzo dobrze.
    Gdyby wszyscy jeździli takimi samymi autami, to by było beznadziejne.

  • 88. Data: 2010-05-24 20:42:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-24 08:12, Srututu pisze:
    > Czego nie rozumiesz? Wytłumaczę.

    > Cały odcinek drogi, od skrzyżowania do skrzyżowania, od świateł do
    > świateł ma 200-300m. Co ty baranie pitolisz?
    > Tłumaczysz się jak dziecko.

    Na tym odcinku ul. Murawa ma 450 m. Sprawdź sobie.

    > Dowartościowuj się dalej. Rasa panów, co?
    Masz poważny problem.

    > Łał, normalnie wszscy Ci zazdroszczą. Gdzie się nie pojawisz to każdy
    > wie że masz taaaaaaaaakie dłuuuuuuuugie fury.

    Masz z tym problem? Widać masz, bo byś inaczej o tym nie pisał.

    > Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozostań w
    > przekonaniu, że jesteś debeściak. Na bank tak jest.

    Debeściak mocny w gębie to jesteś TY. Ja przynajmniej nikogo nie
    wyzywam używając wulgarnych słów. A jak ktoś wyzywa kogoś, ze ma
    małego penisa, to najczęściej sam ma z tym problem więc współczuje.
    Poszukaj porady u psychologa. I jak CI się w życiu nie układa, żona ma
    kochanka, albo ci nie staje, masz problemy z alkoholem, może nie masz
    przyjaciół w realu, kryzys Cie dopadł i nie masz na ratę kredytu, to
    pamiętaj, że nie jest powód, aby się wyżywać w necie na innych.

  • 89. Data: 2010-05-24 20:49:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Srututu pisze:

> [...]
    > Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozostań w
    > przekonaniu, że jesteś debeściak. Na bank tak jest.

    W Polsce to strach posiadac lepszy samochod.
    Zaraz wyskoczy banda zakompleksionych biedakow i zacznie wyzywac od
    malych chujkow.

    --
    Karolek

  • 90. Data: 2010-05-24 21:18:50