  • 71. Data: 2010-05-23 18:58:26
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:n8miv59nv7ijrl7r5deft6ptec20ku157e@4ax.com...

    > Zdjecia nie masz, miejsca i daty nie podales, marki samochodu nie
    > podales, rozmiaru opon nie podalesz, a my ci mamy uwierzyc :-P

    Nie ma szans, mój samochód nie jest w stanie stanąc dziobem przy 15 cm
    krawężniku, więc jakby gdzie były 40 cm koleiny to po prostu by zawisł.
    10 cm to się może zdarzają, ale 40 cm to już kapelusznicza fantazja.

    > Czyli nie woda w koleinach byla winna ? :-P
    > A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P

    A co Ty myślałeś?

  • 72. Data: 2010-05-23 19:17:05
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Zdjecia nie masz, miejsca i daty nie podales, marki samochodu nie
    > podales, rozmiaru opon nie podalesz, a my ci mamy uwierzyc :-P

    Wali mnie to czy wierzysz czy nie, ale nie pozwolę sobie, abyś mi ubliżał
    czy próbował ośmieszać.

    > Czyli nie woda w koleinach byla winna ? :-P

    Nie woda. Czy ja gdziekolwiek pisałem, że była tam woda ?

    > A ty jechales 70 lewym pasem ? Kapelusznik :-P

    No tak, jak zwykle kolejny "miszcz" nazywa osobę jeżdżącą zgodnie z PoRD
    kapelusznikiem :D

  • 73. Data: 2010-05-23 19:19:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:htbmrg$f7s$1@news.onet.pl...

    > Nie ma szans, mój samochód nie jest w stanie stanąc dziobem przy 15 cm
    > krawężniku, więc jakby gdzie były 40 cm koleiny to po prostu by zawisł.
    > 10 cm to się może zdarzają, ale 40 cm to już kapelusznicza fantazja.

    No tak jak zwykle "miszcz" Cavalino nie widział, ale wie najlepiej.

  • 74. Data: 2010-05-23 19:23:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 19:17:05 +0200, Plumpi wrote:

    >Wali mnie to czy wierzysz czy nie, ale nie pozwolę sobie, abyś mi ubliżał
    >czy próbował ośmieszać.

    To podaj samochod i rozmiar opon.

    >Nie woda. Czy ja gdziekolwiek pisałem, że była tam woda ?

    Shrek pisal o mokrych drogach, ja pisalem o mokrych drogach, ty nawet
    pisales o wodzie w koleinach - choc nie w przykladzie.

    >No tak, jak zwykle kolejny "miszcz" nazywa osobę jeżdżącą zgodnie z PoRD
    >kapelusznikiem :D

    Bo przeszkadzaja tacy na drodze jechac normalnie :-P.

    A kodeks nie mowi ktorym pasem nalezy jechac ? :-P
    70 tam bylo dopuszczalne ?

    J.

  • 75. Data: 2010-05-23 19:38:55
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > zobaczyć jak to wygląda i ocenić. Nie mierzyłem, ale na oko było to ok.
    > 30-40cm pomiędzy wgłębieniami, a wybrzuszeniami asfaltu.

    Masz zepsute oko. To tak między nami. Typowy samochód osobowy ma prześwitu
    między asfaltem a najniżej położonym punktem pojazdu (najczęściej jest to
    miska olejowa albo elementy układu wydechowego) między 10 a 20 cm. Przy czym
    20 cm to już auta typu SUV.
    Terenówki - Patrol, Land Cruiser i bliźniacze - mają fabryczny prześwit
    rzędu 22 cm.
    Przy koleinie 30-40 cm urwałbyś w swojej osobówce pół przedniego pasa, a nie
    tylko "otarł" się spodem pojazdu.

    Jurand.

  • 76. Data: 2010-05-23 19:57:32
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartas_M5 pisze:
    > Sorry kolego.
    > Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.
    > BMW to filozofia i styl życia. Obliguje do pewnych zachowań na drodze.
    > Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.
    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz
    > co mam na myśli.

    Ty tak poważnie, czy tylko zgrywasz potomka rodzeństwa? ;)

  • 77. Data: 2010-05-23 20:00:12
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Poza tym jakość dych dróg jest nieporównywalnie lepsza. Nie ma jazdy
    > przez kilkaset km w koleinach, w których stoi woda czasami i 30-40cm.
    > Ponato nie masz tam co kilkaset metrów skrzyżowań i ledwo oznakowanych
    > przejść dla pieszych.

    Konia z rzedem jesli pokazesz mi autostrade z koleinami na 40 cm i ze
    skrzyzowaniami oraz przejsciami...

    --
    Picasso

  • 78. Data: 2010-05-23 20:14:09
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > A kodeks nie mowi ktorym pasem nalezy jechac ? :-P

    A czy kodeks (choć niebardzo wiem co masz na myśli, bo coś takiego nie
    istanieje - może chodziło Ci o Prawo o Ruchu Drogowym ?) zabrania mi
    wyprzedzania ciężarówki, która jechały prawym pasem przed skrzyżowaniem ?
    Wiesz skończ już z tymi dziwnymi metodami, reprezentującymi kilku idiotów z
    tej grupy, a zacznij normalnie dyskutować na poziomie człowieka, którego
    cechuje wysoki poziom kultury osobistej.

    > 70 tam bylo dopuszczalne ?

    Dokładnie. I do tego co kilkaset metrów skrzyżowania z sygnalizacją oraz
    przejścia dla pieszych oraz teren zabudowany.

  • 79. Data: 2010-05-23 20:53:23
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czym 20 cm to już auta typu SUV.
    > Terenówki - Patrol, Land Cruiser i bliźniacze - mają fabryczny prześwit

    Być może, że mam zepsute oko. Jeżdżę tamtędy dość często i po tym wydarzeniu
    po prostu zwróciłem uwagę jak głęboko zagłębiają się koła samochodów
    ciężarowych. Patrząc z samochodu stojąc obok przed światłami, koła TIR-ów
    przysłonięte były garbem 1 koleiny prawie do połowy.
    Koleiny miały kształt fali, czyli były garby wyniesione ponad płaszczyznę
    jezdni oraz wgłębienia poniżej płaszczyzny jezdni.
    Lewa koleina była tak głęboka, ze zatrzymujący się w niej TIR po prostu się
    przechylał na lewą stronę, a koła były przysłonięte prawie do połowy jego
    wysokości - patrząc z samochodu, stojąc na sąsiednim pasie. Zakładając, że
    obserwuje się te koła pod pewnym kątem z góry z poziomu kabiny stojącego
    obok samochodu to garb koleiny obserowany jest niżej niż znajduje się w
    rzeczywistości. Stąd też moje oszaczowanie, ze mogło to być jakieś 30-40cm
    pomiędzy szczytem garbu 1 , a wgłębieniem koleiny 2
    Ja się wpakowałem lewymi kołami w lewą koleinę i zacząłem szorować podwoziem
    o garb 3
    Po czym mnie zarzuciło w lewo i wyrzuciło tak, ze znalazłem się lewymi
    kołami na płaszczyźnie7, gdzie utrzymałem tor jazdy biorąc koleinę 2
    "okrakiem".
    Prawa strona kół znajdowała się cały czas na płaszczyźnie 8
    Lewa koleina 2 oraz jej garb 1 były o wiele większe od koleiny prawej.
    Najwyższy fałt tworzył garb 1

    1 i 3 garby koleiny lewej
    2 wgłębienie koleiny
    4 i 6 garby koleiny prawej
    5 wgłębienie koleiny prawej
    7, 8 i 9 płaszczyzna jezdni

    7 1 2 3 8 4 5 6
    9
    -------------"""____"""---------------------"""____"

    > Przy koleinie 30-40 cm urwałbyś w swojej osobówce pół przedniego pasa, a
    > nie tylko "otarł" się spodem pojazdu.

    A niby w jaki sposób miałbym urwać pół przedniego pasa ?
    Przecież ja nie jechałem w tych koleinach w poprzek, lecz wzdłuż kolein.

  • 80. Data: 2010-05-23 20:55:54
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Może teraz będzie lepiej :)

    7 1 2 3 8 4 5 6 9