  • 1. Data: 2011-09-20 11:11:29
    Temat: POST
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Płyta GA-K8VT800. Na końcu POST-u po komunikacie "Veryfiyng DMI Pool Data"
    pojawia się jeszcze 1234F:_
    I komp stoi. Co oznacza to 1234F:_?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2011-09-20 11:31:30
    Temat: Re: POST
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-20 13:11, *Jacek Maciejewski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Witam
    > Płyta GA-K8VT800. Na końcu POST-u po komunikacie "Veryfiyng DMI Pool Data"
    > pojawia się jeszcze 1234F:_
    > I komp stoi. Co oznacza to 1234F:_?

    http://www.cgsecurity.org/wiki/Menu_MBRCode
    Wciśnij 1

    Dlaczego? nie wiem, ale prawdopodobnie testdisk namieszał.
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2011-09-20 12:37:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 13:31:30 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > http://www.cgsecurity.org/wiki/Menu_MBRCode
    > Wciśnij 1
    >
    > Dlaczego? nie wiem, ale prawdopodobnie testdisk namieszał.

    A byłbym przysiągł że na tym kompie nigdy testdisk nie był użyty :)
    --
    Jacek