  • 1. Data: 2011-09-18 17:01:56
    Temat: problem z dvd
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ruszyło coś może w mojej sprawie i Ktoś wie o co chodzi?
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

  • 2. Data: 2011-09-19 21:26:47
    Temat: Re: problem z dvd
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > ruszyło coś może w mojej sprawie i Ktoś wie o co chodzi?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    Dopiero co się podniosłem spod stołu, ale ekranu jeszcze nie wyczyściłem;)
    Ludzie to mają fantazję....

  • 3. Data: 2011-09-19 22:07:30
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    identifikator: 20110701 wrote:
    > ruszyło coś może w mojej sprawie i Ktoś wie o co chodzi?
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    mimo ze zrobic update fw mozna w piec minut jest to ostatnia rzecz
    ktora jest sens sprawdzac, w praktyce nierealne - od czasu cih nic
    flashujacego fw popularne nie bylo afaik

    nie widze nic na ten temat wiec sie upewnie - zmieniales soft czy
    jedziesz caly czas na tej samej wersji nero?

    jezeli nie to sprawdz infrarecorder czy cos innego na czystym systemie

  • 4. Data: 2011-09-19 22:09:41
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 20.09.2011 00:07, m4rkiz wrote:
    /../
    > jezeli nie to sprawdz infrarecorder czy cos innego na czystym systemie

    Lepiej na Ubuntu

  • 5. Data: 2011-09-20 17:44:33
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Lepiej na Ubuntu

    tak cały czas ta sama wersja nero

  • 6. Data: 2011-09-21 16:19:26
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chociaż nie, dołączałem do laptopa i na nim miałem coś innego, ale stukanie
    to samo...

    nie bardzo wiem jak się nagrywa na ubuntu, bo to chętnie bym sprawdził...

  • 7. Data: 2011-09-22 11:12:05
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:j5d2qc$sid$1@news.onet.pl...
    > chociaż nie, dołączałem do laptopa i na nim miałem coś innego, ale
    > stukanie to samo...
    >
    > nie bardzo wiem jak się nagrywa na ubuntu, bo to chętnie bym
    > sprawdził...

    Cała ta historia grubymi nićmi szyta. Ale sprawdź program CdBurnerXP,
    jest darmowy i o Nero już zapomniałem.

  • 8. Data: 2011-09-22 17:50:12
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    I tak marnie sobie radzi z płytami RW, że wywaliłem w cholerę.

    -----

  • 9. Data: 2011-09-22 18:02:34
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    No widzisz, a jak moje nagrywarki się uprą, to pie....ą płytki bez stukania,
    takie ciche i dyskretne.
    Nie dalej jak wczoraj głupich 4 (czterech) zdjęć nie dawałem rady nagrać na 2
    komputerach i marnowałem czas i płytkę za płytką (TDK chyba), dopiero jak
    ściągnąłem z półki starszego notka (ale ze świeżynką systemem) i wsadziłem mu
    napęd CD (ma wymienny media bay na DVD) to poszło jak po maśle.

    Przy czym wg mnie to zwykle wina jakichś nietypowych ustawień nagrywania,
    które gdzieś_tam się zapisały po poprzednich sesjach.

    Nero najlepiej się sprawdza, przy czym warto znaleźć klawisz "Default
    settings" za każdą sesją, bo inaczej też cuda wianki potrafi wyczyniać.

    -----