  • 1. Data: 2011-09-20 12:59:57
    Temat: Solidny, ale nieduży hdd 2.5" do laptopa
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Właśnie mi zdechł dysk w laptopie (konkretnie samsung HM 500JI). Musze pilnie
    kupić jakiś nowy. Czy możecie coś polecić? Choć mam spore doświadczenie z
    dyskami 3.5", to nigdy nie kupowałem dysków mniejszego rozmiaru. Co polecacie?
    Wystarczy 120 GB (od biedy nawet 80 GB). Będzie tam praktycznie "goły" Win7
    służący głównie do internetu + Office.

    SSD odpada ze względu na ceny.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2011-09-20 15:33:47
    Temat: Re: Solidny, ale nieduży hdd 2.5" do laptopa
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > rozmiaru. Co polecacie? Wystarczy 120 GB (od biedy nawet 80 GB). Będzie
    > tam praktycznie "goły" Win7 służący głównie do internetu + Office.

    Wejdz na eBay/Alledrogo, porownaj na harddrivebenchmark.net.

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-09-20 17:50:27
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-20 14:59, Latet wrote:
> [...]
    > rozmiaru. Co polecacie? Wystarczy 120 GB (od biedy nawet 80 GB). Będzie
    > tam praktycznie "goły" Win7 służący głównie do internetu + Office.

    Najmnniejsze to w praktyce obecnie 250/320 SATA. Jezeli interesuje Cie
    trwalosc, zainteresuj sie seria Black scorpio, jezeli nie - cokolwiek
    innego. Samsung juz nie produkuje HDD (kupiony przez Seagate).

  • 4. Data: 2011-09-20 18:35:35
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-20 14:59, Latet pisze:
> [...]
    > rozmiaru. Co polecacie? Wystarczy 120 GB (od biedy nawet 80 GB). Będzie
    > tam praktycznie "goły" Win7 służący głównie do internetu + Office.

    Mam kilku letni w 100% sprawny dysk 80GB samsunga :-) patrz kilka postów
    wyżej post o nx7400.

    Wymieniam go na szybszy. Kontakt priv.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 5. Data: 2011-09-20 19:54:35
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-20 19:50, Rafał Łukawski pisze:

    > Jezeli interesuje Cie trwalosc, zainteresuj sie seria Black scorpio

    Przyłączę się do wątku, żeby nie zaczynać nowego.
    Zainteresowała mnie ta seria (WD Black Scorpio), jednak mam jeszcze
    jedno, nieco inne pytanie.
    Czy wśród dysków 2,5" jest jakiś odpowiednik 3,5" dysków Seagate z serii
    SV35.x ? Nie wiem czy akurat "odpowiednik" to dobre określenie... Chodzi
    mi dokładnie o dyski 2,5" (poj. 500GB, 750GB i 1TB) o odporności,
    wydajności i przeznaczeniu podobnym do SV35.x. Z tą serią Seagata mam
    bardzo duże doświadczenie i jak do tej pory doskonale zdawały egzamin w
    pracy z rejestratorami telewizji przemysłowej. Wybór "zwykłej" serii AS
    to niemal pewne kłopoty w bliżej nieokreślonym czasie. Potrzebuję czegoś
    podobnego do kompaktowych rejestratorów, gdzie montowane są dyski
    właśnie 2,5". Czego szukać?

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 6. Data: 2011-09-20 20:52:17
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Dzięki za naprowadzenie na serię WD Scorpio. Zamówiłem skorpiona ale jednak
    pozostałem przy skromnych 5400 rpm. Konkretnie:
    WD Scorpio Blue WD2500BPVT (2.5'', 250GB, 8MB, SATA/300). Czy to dobry wybór?
    Pozdrawiam,
    latet

  • 7. Data: 2011-09-20 21:02:40
    Temat: Re: Solidny, ale nieduży hdd 2.5
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Skoro już zamówiłeś, to go wsadź, sformatuj i się ciesz komputerem zamiast
    zamartwiać.

    -----

  • 8. Data: 2011-09-21 18:37:06
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jaką kieszeń na USB 3.0 można byłoby dokupić żeby urzywać takiegi
    dysku jako zewnętrznego ??

  • 9. Data: 2011-09-21 20:55:38
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-21 20:37, Gupik wrote:
    > a jaką kieszeń na USB 3.0 można byłoby dokupić żeby urzywać takiegi
    > dysku jako zewnętrznego ??

    np taką (aby używać)
    http://luktronik.pl/pl_PL/p/Patriot-Gauntlet-Obudowa
    -HDD-2.5-USB3.0-PCGT25S/405

    USB3.0 poczujesz zarowno przy dyskach 5400 jak i 7200 (pod warunkiem ze
    w pc/laptopie masz takie zlacze)