  • Data: 2012-07-12 16:26:48
    Temat: PLay stacojonarny
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie zostałem zaskoczony, kiedy to odszedłem z telefonem stacjonarnym
    mając go 'przypadkowo w kieszeni',otrzymałem smsa, ze jeszcze raz tak zrobię
    to mi go zablokują całkowicie. W Tmobile, po prostu sami blokowali będąc
    poza strefą ok 1000m telefon przestawał działać wracając działał, wPlay
    niestety straszą zablokowaniem telefonu, chcąc to wyjaśnić telefonicznie,
    stwierdzili ze zwrócą uwagędziałowi technicznemu na to, ale na dziś dzień
    tak musi być, muszę być czujny aby przypadkowo nie zostawić telefonu w,
    saszetce, aucie kurtce, kieszeni etc.

    Będzie trzeba się pomęczyć parę miesięcy, i wrócić do Tmobile, bo koszt
    utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyjście z
    strefy, która tak naprawdę nie wiem gdzie jestskutkować może blokada na
    kilka dni telefonu do, którego rodzina przywiązana od 80tych lat :)
    pozdrawiam
    /AT