  • 1. Data: 2010-09-23 10:55:52
    Temat: Stacjonarny tuner TV, podłączany do komputera.
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam
    Szukam stacjonarnego tunera telewizyjnego którego mógłbym podłączyć do
    monitora i komputera.
    Sam tuner który mogę podłączyć do monitora znalazłem np. taki MEDIA TECH
    MT4157 ale jakoś nie mogę się doszukać tunera który ma możliwość
    podłączenia do komputera np. przez usb. Są w ogóle takie?

    Główne założenia to wykorzystanie monitora od komputera do oglądania,
    możliwość oglądania na laptopie lub zgrywania video na komputerze.

    Inna już sprawa w przypadku takich tunerów to czy są takie do TV
    cyfrowej? Nie chodzi tu np. o n-kę. Może jakiś hybrydy do DVB-T, DVB-S
    czy też DVB-C?

    --
    piecia aka dracorp

  • 2. Data: 2010-09-23 11:23:21
    Temat: Re: Stacjonarny tuner TV, podłączany do komputera.
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    piecia aka dracorp nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Inna już sprawa w przypadku takich tunerów to czy są takie do TV
    > cyfrowej? Nie chodzi tu np. o n-kę. Może jakiś hybrydy do DVB-T, DVB-S
    > czy też DVB-C?

    Wszystko w jednym znajdziesz w Dreamboxie DM8000, niestety kosztuje w
    okolicach 999EURO, a głowicę DVB-T lub C musisz dokupić za ok. 200 zł.
    Standardowo ma 2 głowice DVB-S2 i 2 sloty na dowolne kolejne.
    Jest też tańsza wersja DM800, ale nie wszystko wspiera, musiałbyś sprawdzić.
    Przem

  • 3. Data: 2010-09-23 11:27:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-23 12:55, Użytkownik piecia aka dracorp napisał:
> [...]
    > MT4157 ale jakoś nie mogę się doszukać tunera który ma możliwość
    > podłączenia do komputera np. przez usb. Są w ogóle takie?

    Nie spotkałem takiego który może pracować zamiennie raz z
    samym monitorem a innym razem z komputerem przez USB i
    umożliwi zgranie materiału wideo.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-23 12:57:02
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 13:23:21 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > Standardowo ma 2 głowice DVB-S2 i 2 sloty na dowolne kolejne. Jest też
    > tańsza wersja DM800, ale nie wszystko wspiera, musiałbyś sprawdzić.

    Nie ta cena. W obu przypadkach :) To ma być alternatywa dla zwykłej karty
    TV.

    --
    piecia aka dracorp

  • 5. Data: 2010-09-23 13:29:13
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-23 13:27, RadoslawF pisze:

    > Nie spotkałem takiego który może pracować zamiennie raz z
    > samym monitorem a innym razem z komputerem przez USB i
    > umożliwi zgranie materiału wideo.
    >

    > Pozdrawiam

    To malo widziales

  • 6. Data: 2010-09-23 13:46:39
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Thu, 23 Sep 2010 10:55:52 +0000 (UTC), piecia aka dracorp wrote:

    > Szukam stacjonarnego tunera telewizyjnego którego mógłbym podłączyć do
    > monitora i komputera.

    Monitory mogą mieć wejście DSUB lub DVI/HDMI. Istotna różnica.

    > Sam tuner który mogę podłączyć do monitora znalazłem np. taki MEDIA TECH
    > MT4157 ale jakoś nie mogę się doszukać tunera który ma możliwość
    > podłączenia do komputera np. przez usb. Są w ogóle takie?

    Ten sam który znalazłeś. Musisz mieć tylko wejśćie video w komputerze. Np.
    w karcie graficznej.

    > Główne założenia to wykorzystanie monitora od komputera do oglądania,
    > możliwość oglądania na laptopie lub zgrywania video na komputerze.

    2 tunery załatwiają sprawę, duży wybór, niskie ceny.
    Inna możliwość to kupno monitora z wbudowanym tunerem.

    --
    Mar.

  • 7. Data: 2010-09-23 18:36:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-23 15:29, Użytkownik konieczko napisał:

    > To malo widziales

    Zaskocz mnie i napisz co ty widziałeś, poza własnym trollowaniem.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-09-23 18:58:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/09/2010 11:55 AM, piecia aka dracorp wrote:
> [...]
    > MT4157 ale jakoś nie mogę się doszukać tunera który ma możliwość
    > podłączenia do komputera np. przez usb. Są w ogóle takie?

    Mam cos takiego:
    PCTV Hybrid ExpressCard 320cX - DVB-T receiver / analogue TV tuner -
    ExpressCard/34 - SECAM, PAL
    http://uk.insight.com/p/PINOA05F2P/pctv-hybrid-expre
    sscard-320cx-dvb-t-receiver.html
    Juz chyba z 3 lata ale malo uzywam. Kupilem razem ze slabym laptopem z
    przyzwyczajenia bo na poprzednim kompie, stacjonarnym, wlasciwie robilem
    wszystkie cuda i to codziennie. Jakos mi przeszlo ale cyfrowa TV da sie
    obejrzec i nagrac, czy tez z radia. Tak samo juz sie nie bawie kodekami
    wiec uzywam tylko tego dostarczonego razem z karta, czyli korzystam z
    predefiniowanych ustawien.

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

  • 9. Data: 2010-09-23 21:14:44
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 15:46:39 +0200, MAR napisał(a):

    > Ten sam który znalazłeś. Musisz mieć tylko wejśćie video w komputerze.
    > Np. w karcie graficznej.
    Mam s-video, ale to raczej wyjście. Chociaż kto wie.

    > 2 tunery załatwiają sprawę, duży wybór, niskie ceny. Inna możliwość to
    > kupno monitora z wbudowanym tunerem.

    Myślałem nad takim rozwiązaniem ale TV zamiast monitora mi się nie widzi.
    Na odwrót to co innego.

    --
    piecia aka dracorp

  • 10. Data: 2010-09-28 20:15:50
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam ponownie
    Trochę poszukałem w necie i doszukałem się np. takiego:
    Leadtek Winfast TV Pro 1920
    zewnętrzny tuner tv, działa bez komputera, podłączany do monitora(tylko
    DSUB), ma możliwość wyświetlania sygnału TV i komputera(PIP), cena
    ~300zł. Obsługuje tylko telewizję analogową a szkoda. Szkoda że nie ma
    wyjścia na komputer i wyjścia DVI.

    Jest jeszcze WinFast DTV Dongle H, na stronie producenta figuruje jako TV
    Box czyli jak poprzedni ale obsługuje także DVB-T i można(a może nawet
    trzeba) podłączyć przez usb do komputera. Raczej nie jest to tuner
    'standalone'. Aczkolwiek dla mnie dobra nowina że dla linuksa dodali
    wsparcie do tego modelu w jądrze 2.6.31.

    Trzeba szukać dalej.

    --
    piecia aka dracorp