  • 1. Data: 2009-10-26 23:06:53
    Temat: Aktualizacja do Windows 7 dla użytkowników netbooków
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Ciekawostka:
    Windows 7 USB/DVD Download Tool to niewielkie narzędzie umożliwiające
    stworzenie bootowalnego przenośnego nośnika pamięci flash z systemem
    Windows 7.
    http://www.pcworld.pl/news/351764/7/Aktualizacja.do.
    Windows.7.dla.uzytkownikow.netbookow.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-10-26 23:13:57
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > Windows 7.
    > http://www.pcworld.pl/news/351764/7/Aktualizacja.do.
    Windows.7.dla.uzytkownikow.netbookow.html

    To już dawno się dało:
    http://www.blogsdna.com/2016/how-to-install-windows-
    7-from-usb-drive-without-windows-7-iso-dvd.htm

    Właściwie jest to ficzer możliwy dzięki nowemu modelowi instalacji z obrazu WIM
    dostępnego już w Viście. Ale fajnie, że MS wydało klikadło do tego.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-10-27 06:57:54
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:
    > Windows 7 USB/DVD Download Tool to niewielkie narzędzie umożliwiające

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2009-10-27 07:00:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisał(a):

    > Windows 7 USB/DVD Download Tool to niewielkie narzędzie umożliwiające
    > stworzenie bootowalnego przenośnego nośnika pamięci flash z systemem
    > Windows 7.

    ...które to zadziała tylko jeśli kupisz sobie obraz systemu online w
    sklepie "Microsoft Store"...

    j.

  • 5. Data: 2009-10-27 09:52:20
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Animka pisze:
> [...]
    > Windows 7.
    > http://www.pcworld.pl/news/351764/7/Aktualizacja.do.
    Windows.7.dla.uzytkownikow.netbookow.html

    Animka - chcesz porozmawiać o tym pendrivie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 6. Data: 2009-10-27 11:50:07
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    DooMiniK pisze:

    > Animka - chcesz porozmawiać o tym pendrivie?

    Tak się składa, że nie chcę. Dałam tu tylko taką informacje. Zresztą ntg :-(

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-10-28 09:43:05
    Od: Animek <l...@k...com.nospam>

    Tue, 27 Oct 2009 00:06:53 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisał(a):

> [...]
    > Windows 7.
    > http://www.pcworld.pl/news/351764/7/Aktualizacja.do.
    Windows.7.dla.uzytkownikow.netbookow.html

    Masz tu jeszcze zasady darmowego przechodzenia z Visty na Windows 7
    http://www.proline.pl/sklep.php?n=zasady-darmowego-p
    rzechodzenia-visty-na-windows