  • 111. Data: 2012-01-28 15:52:22
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 00:05, Plumpi pisze:
    > Wytłumacz mi co w tym jest takiego nadzywczajnego i zasługującego na
    > takie pochwały?
    > Prosty odcinek drogi. Nawierzchnia czysta i sucha w dobrym stanie
    > technicznym.
    > Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

    Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym było nawet kilka
    razy w tym wątku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

    --
    Paweł

  • 112. Data: 2012-01-28 18:06:26
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale z ciebie pustak jednak. TO robi sobie jaja, o czym było nawet kilka
    > razy w tym wątku, a ty dalej brniesz, dociekasz i umoralniasz.

    Koleś, ja nie jestem wróżką, żeby wiedzieć czy ktoś pisze poważnie czy też
    robi sobie jaja, zwłaszcza, że nic nie wskazuje na to, że jest to jednak
    kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upoważnia Cię do
    zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami możesz się zwracać
    do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po ryju za takie
    teksty.

  • 113. Data: 2012-01-28 18:57:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 18:06, Plumpi pisze:
    > Koleś, ja nie jestem wróżką, żeby wiedzieć czy ktoś pisze poważnie czy
    > też robi sobie jaja, zwłaszcza, że nic nie wskazuje na to, że jest to
    > jednak kpina. To w jaki sposób ja odbieram jego wypowiedzi nie upoważnia

    Wróżką nie jesteś co widać, ale za to uważasz się za bystrego, co nie koleś?

    > Cię do zwrotów typu "pustak" pod moim adresem. Takimi zwrotami możesz
    > się zwracać do swojego ojca lub matki, o ile nie dostaniesz od nich po
    > ryju za takie teksty.

    Skąd wiesz, próbowałeś?

    --
    Paweł

  • 114. Data: 2012-01-28 18:59:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Co powiesz na temat przejechania odcinka 160km w przeciągu 1 godziny i
    > 15 minut drogami krajowymi oraz powiatowymi z masą zakrętów poprzez wsie
    > i miasta? Tak, to jeden z moich "wyczynów".

    Fajnie, na tej zasadzie to ja mogę napisać, że poleciałem na miotle na
    księżyc. Masz jakiś dowód? A gość stuningował swoje Tico, pojechał z
    prędkością 190 km/h po śliskiej jezdni zimą i wszystko to udokumentował.
    Trzeba to docenić, szczególnie, że dzięki swoim umiejętnościom nie
    stworzył w zasadzie zagrożenia. Nie każdy tak potrafi.

    > Ja bynajmniej nie mam palca w d.... tak jak Ty :)

    Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

  • 115. Data: 2012-01-28 19:53:57
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Skąd wiesz, próbowałeś?

    Nie zwracam się w ten sposób do ludzi dlatego, że u mnie w domu nie było
    zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób się wyrażał. W Twoim domu zapewne było
    inaczej? Współczuję.

  • 116. Data: 2012-01-28 19:54:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 18:59, to pisze:
    > Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

    Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
    Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

    --
    Paweł

  • 117. Data: 2012-01-28 19:57:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 19:53, Plumpi pisze:
    > Nie zwracam się w ten sposób do ludzi dlatego, że u mnie w domu nie było
    > zwyczaju aby ktokolwiek w ten sposób się wyrażał. W Twoim domu zapewne
    > było inaczej? Współczuję.

    A jak byś sam siebie określił?

    --
    Paweł

  • 118. Data: 2012-01-28 20:07:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Zwróć uwagę, że to następny osobnik z "okołoodbytowymi" skłonnościami.
    > Sporo ich ostatnio... Może nowe posły z Wiejskiej dodają odwagi :)

    Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

  • 119. Data: 2012-01-28 20:08:55
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Fajnie, na tej zasadzie to ja mogę napisać, że poleciałem na miotle na
    > księżyc. Masz jakiś dowód? A gość stuningował swoje Tico, pojechał z
    > prędkością 190 km/h po śliskiej jezdni zimą i wszystko to udokumentował.

    Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło, a ślisko to zapewne miałeś w majtach
    :)
    Ponadto nawet te 160km/h to może być tylko "fake" jak już ktoś tu wspomniał.

    > Trzeba to docenić, szczególnie, że dzięki swoim umiejętnościom nie
    > stworzył w zasadzie zagrożenia. Nie każdy tak potrafi.

    Zgadza się, że nie każdy tak potrafi. Na szczęście po drogach większość
    kierowców jednak ma rozum.

    > Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

    A co? Zabolało?
    Ty także masz ciągotki do fantazjowania i pomawiania innych:
    "Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz."
    "Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz."

  • 120. Data: 2012-01-28 20:11:55
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Mogliby sobie założyć pl.rec.odbyt i tam pisać. :>

    Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.