  • 121. Data: 2012-01-28 20:13:36
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f243799$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > Fajnie, na tej zasadzie to ja mogę napisać, że poleciałem na miotle na
    > księżyc. Masz jakiś dowód? A gość stuningował swoje Tico, pojechał z
    > prędkością 190 km/h po śliskiej jezdni zimą i wszystko to udokumentował.

    Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło, a ślisko to zapewne miałeś w majtach
    :)
    Ponadto nawet te 160km/h to może być tylko "fake" jak już ktoś tu wspomniał.

    > Trzeba to docenić, szczególnie, że dzięki swoim umiejętnościom nie
    > stworzył w zasadzie zagrożenia. Nie każdy tak potrafi.

    Zgadza się, że nie każdy tak potrafi. Na szczęście większość jeżdżacych
    po drogach kierowców, jednak ma rozum.

    > Dlaczego pomawiasz mnie o trzymanie palca w dupie?

    A co? Zabolało?
    Ty także masz ciągotki do fantazjowania i pomawiania innych:
    "Sam tak nie umiesz, ale zamiast docenić to krytykujesz."
    "Mówisz tak, bo sam nie masz takich umiejętności i mu zazdrościsz."

  • 122. Data: 2012-01-28 20:15:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 20:13, Plumpi pisze:
    > Te 190km/h to Ci się tylko przyśniło, a ślisko to zapewne miałeś w majtach
    > :)
    > Ponadto nawet te 160km/h to może być tylko "fake" jak już ktoś tu
    > wspomniał.
    [ciach]

    Można by z ciebie segment wybudować...

    --
    Paweł

  • 123. Data: 2012-01-28 20:16:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Plumpi

    > Tyle, że to Tobie się śnią objazdy z palcem w dupie.

    Dobrze się czujesz?

  • 124. Data: 2012-01-28 20:53:48
    Od: "mushroom" <m...@i...pl>

    DoQ nabredził:

    > A jak byś sam siebie określił?

    Jacuś Jajakoko.

  • 125. Data: 2012-01-28 21:56:28
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Można by z ciebie segment wybudować...

    Gdybym był takim betonem jak Ty.

  • 126. Data: 2012-01-28 21:57:25
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Dobrze się czujesz?

    Zmień płytę, bo ta już zbyt porysowana.

  • 127. Data: 2012-01-28 22:35:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 21:56, Plumpi pisze:
    > Gdybym był takim betonem jak Ty.

    Teraz modne są pustaki.

    --
    Paweł

  • 128. Data: 2012-01-29 23:17:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 25 Jan 2012 21:53:45 +0100, AZ <a...@g...com>
    wrote:

    >Zdrowi to byśmy byli gdyby kris_poland pił za nasze zdrowie.

    Lepiej nie, jemu na zdrowie nie wychodzi, a co dopiero nam?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 129. Data: 2012-01-29 23:20:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 25 Jan 2012 16:59:57 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Nie stety nie miałem kasy na Heko. Zrobiłem sobie owiewki z plastikowych
    >półek z lodówki.

    Lepsiejsze są z 5 litrowych baniaków po wodzie. A debściaki robią z
    butli po darze natury.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 130. Data: 2012-01-29 23:22:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 25 Jan 2012 20:58:37 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >I pewnie ci się lusterka składały przy vmax?

    Nie składały, zmieniały geometrię :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280