  • 11. Data: 2013-12-06 21:22:26
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l7t25i$tls$...@n...news.atman.pl...
    > Nie uważam się za debila,

    Nie ważne za co się uważasz, tylko co sądzisz o jeżdżeniu na letnich zimą.

  • 12. Data: 2013-12-06 21:23:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Spadl im marznący deszcz, to sie nagle okazało, ze nie maja zimowych w
    > bagazniku, jak to ktos tu przytaczał.
    > Ale podobno duzo blokowały cięzarówki?

    Też, ale nie tylko.
    Osobówki jadące 20 km/h, na czele kolumny, z kołami kręcącymi się w miejscu
    też widziałem.

  • 13. Data: 2013-12-06 21:27:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie ważne za co się uważasz, tylko co sądzisz o jeżdżeniu na letnich zimą.
    Widzisz, jesteś już kolejnym z którym nie podyskutuję, bo uważasz mnie za
    coś, a nie kogoś.
    A szkoda, bo choć się z Tobą czasem nie zgadzałem, to przynajmniej
    szanowałem.
    WOJO

  • 14. Data: 2013-12-06 21:33:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 06 Dec 2013 21:23:14 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Też, ale nie tylko.
    > Osobówki jadące 20 km/h, na czele kolumny, z kołami kręcącymi się w
    > miejscu też widziałem.

    jak nie zmieniłeś to tak masz

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 15. Data: 2013-12-06 21:36:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-06 19:21, J.F pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^

    > Okolo 8 we wrocku glowne ulice byly juz mokre, ale na osiedlowych lod.
    ^^^^^^^

    Wiesz, po paru godzinach to zrobiło się cieplej i efekty działania
    służb tez były widoczne. Gorzej, jak pojawiła się poprawka - jak w DC
    ~ 14 :(

    > A jednak ... ten lod jakis taki malo gladki (a wieczorem deszcz padal) i
    > Navigatory radzily sobie bardzo dobrze.

    To pewnie wrocławska wersja lodu - w DC był tak samo śliski jak
    zwykle.

    > Nie tak jak na mokrym, ale smiem twierdzic ze dobrze.

    Chyba będę musiał je od Ciebie pożyczyć ;)

  • 16. Data: 2013-12-07 09:35:35
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > A skoro nie da rady, to trzeba wprowadzić nakaz - właśnie na takie dni.
    >
    > Debili uważających inaczej prosi się o darowanie sobie przekazywania

    Właśnie wróciłem z trasy.
    Problemem jest brak opon zimowych, ale w tirach.
    To one w głównej mierze blokują trasy, zwłaszcza na wolnych podjazdach.
    O ile osobówkę w kilku kierowców da się zepchnąć na bok, to takiego
    mastodonta nikt nie ruszy.
    Wszystkie apele i programy zachęcają do zmiany opon na zimowe w osobówkach.
    Jeszcze nie widziałem takiego, który by wspominał o ciężarówkach a to
    moim zdaniem jest główny problem.
    Wystarczy w zatorze posłuchać CB.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 17. Data: 2013-12-07 09:45:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-06 17:57, Cavallino pisze:

    > A skoro nie da rady, to trzeba wprowadzić nakaz - właśnie na takie dni.

    > Debili uważających inaczej prosi się o darowanie sobie przekazywania
    > swoich mądrości.

    Wprawdzie jesteś chamem, ale odpowiem, bo wystarczy milczeć, żeby
    prostak zaczął "przewodzić".

    "Skoro nie da rady - trzeba wprowadzić nakaz" - otóż nakaz zwalnia z
    myślenia.

    Lepiej zamiast nakazu wprowadzić ODPOWIEDZIALNOŚĆ za swoje decyzje i
    karać tych, którzy zablokowali drogę przez jazdę w takich warunkach na
    niewłaściwych oponach. Decyzje zostawić ludziom, ale rozliczać ich z
    podjętych decyzji.

    --
    MN

  • 18. Data: 2013-12-07 09:52:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:52a2e02e$0$2152$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Wprawdzie jesteś chamem

    Nazywanie rzeczy po imieniu nie jest tym czym podejrzewasz, uświadomienie
    komuś jego głupoty również.

    Zresztą widać nie rozumiesz również co znaczy "darować sobie", więc nie ma
    nic dziwnego że niewiele ogarniasz.

    > "Skoro nie da rady - trzeba wprowadzić nakaz" - otóż nakaz zwalnia z
    > myślenia.

    Akurat w tym przypadku ma być automatyzm, a nie myślenie.
    Jest zima = nie jeżdżę na letnich, albo nie jeżdże w ogóle.
    Na żadne myślenie nie ma tu miejsca.

    > Lepiej zamiast nakazu wprowadzić ODPOWIEDZIALNOŚĆ za swoje decyzje i karać
    > tych, którzy zablokowali drogę przez jazdę w takich warunkach na
    > niewłaściwych oponach.

    Ale nie w tym kraju niestety.
    Zresztą jak sobie to wyobrażasz, że policja z helikoptera wyłapuje każdego
    kto jedzie 20 km/h i sprawdza jakie ma opony?

  • 19. Data: 2013-12-07 10:06:00
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-07 09:45, Marcin N pisze:

> [...]
    > karać tych, którzy zablokowali drogę przez jazdę w takich warunkach na
    > niewłaściwych oponach. Decyzje zostawić ludziom, ale rozliczać ich z

    Motłoch nie zrozumie...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 20. Data: 2013-12-07 10:14:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 6 Dec 2013 17:43:21 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Niestety na lod to i na zimówkach ciężko.

    Jak i na marznący deszcz. Nawet najlepsze zimówki. Taka prawda. Ale
    superzajebiste Navigatory dają radę. Tylko jak długo?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280