  • Data: 2011-07-05 11:43:52
    Temat: Orange nowa jakość ?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jest Pan naszym stałym długoletnim klientem i dlatego proponujemy
    mniejszą stawkę za min. więcej minut dostępnych abonamencie + prezenty.
    Umowy nie trzeba przedłużać ani więcej kasy nie trzeba wydawać.
    Wieczory i weekendy też zostają w tej samej cenie."

    Do tej po dzwonili do mnie z bzdurami o ubezpieczeniu tel. o darmowym
    numerze w orange za x zł/mies. i takie tam bzdury żeby tylko więcej kasy
    wyrwać.
    Abonament dobrałem sobie optymalnie i nie zamierzam wydać więcej ani
    złotówki. Mam to tradycyjnie olać czy faktycznie operatorowi zależy nie
    tylko na dojeniu mnie :-) Bo jakość połączeń ostatnio nędzna.