  • Data: 2011-07-05 18:36:48
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: z <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2011 14:48, margonos52 pisze:

    > Ale skoro nic nie musisz robić to gdzie jest problem ? Jak dają, to bierz.

    Muszę udać się (bo tak bezpieczniej) do salonu. Przeczytać wszystko co
    dokładnie wysmarowali w umowie bo to ma być nowy-inny plan taryfowy i
    szukać drobnych druczków :-)
    Chciałbym się pozytywnie zdziwić ale za dużo mam złych doświadczeń żeby
    tak po prostu uwierzyć w to co mi "ładna pani z infolinii" mówi
    Wiem... marudzę :-)