  • Data: 2011-07-12 04:06:36
    Temat: Re: Orange nowa jakość ?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivfndd$2e8$1@inews.gazeta.pl...

    > Jesteś w mylnym błędzie :-)
    > Normą jest że operator nie daje Ci podstępnie do podpisania niekorzystnej
    > umowy. Myślisz że to przez błąd, bałagan przypadek?
    > Marketingowcy jak zawsze podliczyli rachunek zysków i strat. Część osób
    > będzie reklamowała, część machnie ręką bo przecież i tak nie wygra albo
    > będzie się wstydziła takiego wmanewrowania a część nawet tego nie zauważy.
    >
    > Dajemy sobie wmawiać jak lemingi co jest normą przez tych żałosnych
    > "cfaniaczków z pod budki z piwem" bo na miano biznesmenów nie zasługują.

    > PS. Wypisz wymaluj wprowadzenie w błąd w celu niekorzystnego
> [...]

    Owszem, masz rację. Tylko jak udowodniłabym przebieg rozmowy? Nie nagrywałam
    jej. Przede wszystkim jednak - zachowałam sie kompletna idiotka podpisując
    umowe i wręczając ja kurierowi. Tu już trudno się tłumaczyć, że nie
    widziałam co podpisuję.
    Ta nasza "norma" jest fatalna i z pewnością odbiega od standardów, ale jest,
    niestety. Gdy dostałam SMS-a z wysokością faktury, obiecałam siebie, że co
    miesiąc płacąc rachunek - będę umieszczać na blogu notkę ostrzegającą
    innych. Po uznaniu reklamacji napisałam o tym dlatego, żeby z jednej strony
    ostrzec, ale z drugiej strony dlatego, żeby pokazać, że zbliżanie się do
    standardów cywilizowanego świata też może się opłacać.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl