  • 1. Data: 2012-10-05 10:09:00
    Temat: Orange - nie da sie dodzwonic
    Od: "Pawloo" <p...@w...pl>

    Mam problem. Dzisiaj zauwazylem ze nie mozna sie do mnie dodzwonic. Wczoraj
    bylo wszystko OK
    Ciekawe jest to ze ja moge dzwonic. Czy przyczyna lezy po stronie operatora
    czy moze telefonu ? - nokia e52

  • 2. Data: 2012-10-05 13:37:02
    Temat: Re: Orange - nie da sie dodzwonic
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-05 08:09:00 +0000, "Pawloo" <p...@w...pl> said:

    > Mam problem.

    Dwa.

    > Dzisiaj zauwazylem ze nie mozna sie do mnie dodzwonic. Wczoraj
    > bylo wszystko OK Ciekawe jest to ze ja moge dzwonic. Czy przyczyna lezy
    > po stronie operatora
    > czy moze telefonu ?

    Doskonałe pytanie. Ale skąd mamy wiedzieć, dlaczego nie można się do
    ciebie dodzwonić?
    I z czego nie można?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-10-05 15:30:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-05 10:09, Pawloo pisze:
    > Mam problem. Dzisiaj zauwazylem ze nie mozna sie do mnie dodzwonic. Wczoraj
    > bylo wszystko OK. Ciekawe jest to ze ja moge dzwonic.

    No to zadzwoń do BOA i się dowiedz...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-10-05 18:48:57
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-10-05 10:09, Pawloo wrote:
> [...]
    > bylo wszystko OK
    > Ciekawe jest to ze ja moge dzwonic. Czy przyczyna lezy po stronie operatora

    moze masz "pecha" i jestes w zasiegu ktorejs ze stacji ze swap Networks...
    Nie dostales smsa ze w twoim rejonie beda prowadzone prace?

    Moze sie zdarzyc ze po wymianie sprzetu jest nie wszystko skonfigurowane
    albo blednie, szczegolnie w centrali i beda dzialaly tylko rozmowy
    wychodzace :)
    Po prostu paging nie przychodzi tam gdzie trzeba.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."