  • 1. Data: 2012-10-02 19:46:58
    Temat: RBM HTC Wildfire S
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Co z tym telefonem jest nie tak?
    http://www.play.pl/pl/telefony/rbmwildfires/
    Jak dla mnie ma niemal idealne wymiary i wszystkie potrzebne funkcje, no
    ale ja mało wymagający jezdem. Tyle, że telefon i tak prawdopodobnie
    trafi do rąk córki (która jęczy o Androida), więc wziąłbym go może na
    przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak,
    skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay
    All Inclusive MAX 45)?

    JoteR

  • 2. Data: 2012-10-02 21:59:43
    Temat: Re: RBM HTC Wildfire S
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 19:46, JoteR pisze:
    > przedłużenie cyrografu w Play za te złotówkie. Zatem - co z nim nie tak,
    > skoro teoretycznie gorsze aparaty są droższe w tej samej taryfie (Replay
    > All Inclusive MAX 45)?

    Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi się
    wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-10-02 22:36:44
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 02 Oct 2012 21:59:43 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi
    się
    > wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

    Powinieneś zobaczyć Wildfire bez "S". To jest dopiero nieszczęście!

    Do wad WFS dodałbym jeszcze bardzo delikatną obudowę - raz mi spadł
    ze stołu na dywan i digitizer do wymiany. Do użytku jako telefon to
    nawet ten Wildfire S ujdzie. Dużo ratuje HTC Sense - nie ma lepszego
    lauchera. O grach, czy całym stadzie aplikacji pracujących w tle
    można zapomnieć - słaby procesor, minimalna ilość pamięci. Update do
    Androida 4.0 też nie jest planowany.

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 4. Data: 2012-10-03 23:17:46
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DoQ" napisał:

    > Beznadziejny LCD, mało pamięci, słaby procek i obudowa która lubi się
    > wycierać. Po takim telefonie można się zniechęcić do androida.

    Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym
    abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2012-10-04 12:52:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 3 Oct 2012 23:17:46 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym
    >abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

    Może lepiej zainteresuj się RBM One widzę że też jest za złotówkę.Inna
    nazwa tego telefonu to Zte Blade. Jest zdecydowanie lepszy od tego
    HTC. Rozdzielczość 480x800 (htc ma 320x480 3,2cale). Rbm ma 3,5 cala.
    Procesor podobny. Dobrze leży w dłoni. Oficjalny andek to froyo ale
    można wgrać nieoficjalny 2.3.5 albo nawet ICS. Bardzo dużo modyfikacji
    i innych bajerów no i duża rzesza użytkowników. Osobiście używam już z
    10 miesięcy i działa bez zarzutu jak na swoje możliwości jest dobrze.
    Ostatnio nawet był na gouponie za 299pln.:) Htc to tyle tylko że znana
    marka ale poza tym nic ten telefon lepszego nie oferuje niż ten Blade.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-10-04 18:25:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "dizel" napisał:

    > Może lepiej zainteresuj się RBM One widzę że też jest za złotówkę.
    > Inna nazwa tego telefonu to Zte Blade.

    Aby na pewno? Bo parametry techniczne podane przez Play
    niezbyt pasują do ZTE Blade (rozdzielczość aparatu, liczba kolorów).

    JoteR

  • 7. Data: 2012-10-04 19:07:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2012 23:17, JoteR pisze:
    > Ale piszesz o RBM HTC Wildfire S czy o HTC Wildfire S, który w podanym
    > abonamencie kosztuje ponad 3 stówy? ;->

    To może jednak lepiej kupić nowy tel. "z drugiej ręki" i odbić sobie na
    abonamencie jakoś?:)

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-10-04 21:47:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DoQ" napisał:

    > To może jednak lepiej kupić nowy tel. "z drugiej ręki"

    Ale po co? Dlaczego mam wydawać kilkaset zł na podejrzanej konduity
    złom, skoro mogę zaspokoić kaprys córki za symboliczną złotówkę, a
    pieniądze przeznaczyć na jakąś rzeczywiście potrzebną rzecz?

    > i odbić sobie na abonamencie jakoś?:)

    Ale że niby co? Żeby zaoszczędzić te 15 zł. miesięcznie? I co za tę
    oszałamiającą kwotę kupię? Nawet na tego ZTE z Grupona nie starczy. Nie
    mówiąc o tym, że musiałbym zapłacić już, natychmiast. Dziękuję, nie
    chcę.
    Więc co z tymi Wildfrajerami? Różnią się czymś, oprócz ceny?
    I czym jest w rzeczywistości RBM One?

    JoteR

  • 9. Data: 2012-10-04 22:01:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 4 Oct 2012 18:25:44 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >"dizel" napisał:

    >Aby na pewno? Bo parametry techniczne podane przez Play
    >niezbyt pasują do ZTE Blade (rozdzielczość aparatu, liczba kolorów).

    Bo to wersja robiona dla Play/Redbull, taki sam jest w play jak i w
    redbullmobile tylko play nie bardzo sam wie co sprzedaje.
    Rozdzielczość rzeczywiście 65000 czyli gorzej niż wildfire s ale
    aparat jest na pewno 5mpx chociaż szczerze mówiąc nie jest on
    rewelacyjny ale ujdzie.
    Na tej stronie na samym dole jest napisane że aparat ma 5mpx
    http://www.play.pl/pl/telefony/Telefony_upsell/ Po wejściu w
    specyfikacje jest wpisane 3,2mpx ale to błąd play bo tel ma 5mpx, to
    samo było z aukcją na grouponie.
    Tu jest poprawnie w specyfikacji:
    http://www.redbullmobile.pl/handy-detail/rbm-one-szc
    zegoly/
    Ale czy play czy redbull mobile to jest ten sam telefon

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-10-05 19:30:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2012 21:47, JoteR pisze:
> [...]
    > mówiąc o tym, że musiałbym zapłacić już, natychmiast. Dziękuję, nie chcę.
    > Więc co z tymi Wildfrajerami? Różnią się czymś, oprócz ceny?

    To bierz sobie byle co, zaspokoisz pragnienie córki złotówką i nie
    zawracaj d....

    --
    Pozdr.