  • 1. Data: 2012-10-03 18:01:18
    Temat: Mistrzostwo w projektowaniu dostepu do baterii
    Od: atm <...@v...pl>

    Dali w nowej Motoroli Razr M ladnie wyeksponowane srubki, dali
    rowniez z tylu cos na ksztalt klapki...a dostep do baterii?
    Jak rozbieranie silnika przez rure wydechowa. iPhone 5 przy nim
    to niedzielny piknik:
    http://www.youtube.com/watch?v=34v1UmdvFP8&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2012-10-03 19:45:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-03 18:01, atm pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=34v1UmdvFP8&feature=p
    layer_embedded

    Piece of cake ;) Ja bym go już chyba z powrotem nie poskładał do kupy. A
    jeśli by mi się nawet to udało to pewnie by z jakiegoś nieznanego powodu
    nie działał...

    K.
    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-10-03 20:17:33
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

> [...]
    > rowniez z tylu cos na ksztalt klapki...a dostep do baterii?
    > Jak rozbieranie silnika przez rure wydechowa. iPhone 5 przy nim

    Wydawało mi się, że ten telefon z założenia ma być nierozbieralny...

    (pomijam fakt zasadności takiego postępowania)