  • 1. Data: 2012-10-04 16:16:33
    Temat: Jesli nie One X i SGS III to co ....
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    W zasadzie jestem zdecydowany na one'a - bo mialem w rekach sgs III i
    boje sie, ze sie rozpadnie :)

    Bardzo mi (konstrukcyjnie) pasuje SGS II - ale cena trzyma sie tak
    dobrze, ze za niewiele wiecej mozna miec wlasnie One'a.

    Czy jest cos innego, co moze konkurowac z wymienionymi telefonami -
    chodzi mi o predkosc (rdzenie).

    Inna sprawa to akcesoria - SGS II ma swietne (np uchwyt samochodowy).

    Do swojego Z dlugo szukalem czegos solidnego...

    M.