eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange (na karte) ---> Play na karte › Re: Orange (na karte) ---> Play na karte
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Kriss" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange (na karte) ---> Play na karte
    Date: Sun, 5 Feb 2012 11:06:42 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <jglkbj$j01$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4f208dc6$1@news.home.net.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4f21c970$1@news.home.net.pl> <jgjie7$fom$1@node2.news.atman.pl>
    <jgk64c$563$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-112-13-70.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1328436404 19457 46.112.13.70 (5 Feb 2012 10:06:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Feb 2012 10:06:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1024380
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jgk64c$563$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:jgjie7$fom$1@node2.news.atman.pl...
    >>
    >>
    >> Najlepiej żeby trwało 10 minut w czasie których w saloniku VIP kierownik
    >> częstowałby nowego abonenta kawą i sernikiem.
    >
    > Bo to tyle wlasnie zajmuje :)
    > Przeciez zyjemy w epoce komputerow. No ale w Polsce ostatnie 5 lat
    > wprowadza sie intensywnie alarmowy numer 112
    > i nam sie to nie bardzo udaje.
    > Ale jak klient pokorny to i w morde mozna mu napluc.
    > Poczeka sobie to doceni co dla niego robimy :(

    Mentalność więkości naszych krajanów jest taka - ma być na cito jak ja
    załatwiam, gdy ja mam coś załatwić to pocałujta w dupę wujta. Podejrzewam,
    że gdyby ustawowo przeniesienie numeru miałoby trwać max 1 h i tak rzesza
    podobnych tobie malkontentów fakoliłaby smutki, że za długo bo można w 10
    minut.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: