  • 11. Data: 2012-01-31 00:09:29
    Temat: Re: Orange POP - przedluzenie pakietu internetowego
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:9athv8-qde.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...

    > a co to ma do rzeczy? Piszę o ważności pakietu internetowego, a nie
    > ważności konta

    A to :
    http://techmobile.pl/2011/10/orange-jednak-przedluza
    -bonusy-gigabajty-danych-na-2-lata/

    "
    Ostatecznie jednak na blogu rzecznika sieci Orange pojawił się komentarz
    osoby, zajmującej się m.in. ważnościami kont w ofertach Orange prepaid,
    który potwierdził, że ważność bonusów GB w Orange Free na Kartę jest
    zgodna z ważnością konta i skorzystanie z promocji "2 razy lepiej w
    Orange" wydłuża ważność tych bonusów. Krótko po tym autentyczność tej
    informacji potwierdził również Wojtek Jabczyński, rzecznik operatora.
    Tym samym definitywnie kończąc spekulacje na ten temat, choć dla wielu
    osób wciąż jest to dość niewiarygodne, o czym świadczy wiele
    podejrzliwych komentarzy na blogach i forach tematycznych."

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-01-31 07:11:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 31.01.2012 01:09, cpt. Nemo wrote:
> [...]
    > osób wciąż jest to dość niewiarygodne, o czym świadczy wiele
    > podejrzliwych komentarzy na blogach i forach tematycznych."

    Nie działa.
    Wysłałem SMS START na 8002, otrzymałem odpowiedź iż "Obecna ważność
    konta jest dłuższa niż rok i nie może zostać przedłużona" i ważność
    pakietu internetowego pozostała bez zmian

    Marx

  • 13. Data: 2012-01-31 07:14:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 31.01.2012 01:04, cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Marx"<M...@n...com> napisał w wiadomości

    > No popatrz a u mnie wszystkie bonusy tez sie przedluzyly na rok :)
    > Nie tylko waznosc konta.

    w Orange POP czy Free?
    Marx

  • 14. Data: 2012-01-31 12:48:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Nie działa.
    > Wysłałem SMS START na 8002, otrzymałem odpowiedź iż "Obecna ważność
    > konta jest dłuższa niż rok i nie może zostać przedłużona" i ważność
    > pakietu internetowego pozostała bez zmian

    To moze przenies numer do Orange Free na Kartę ?

    Nemo