  • 1. Data: 2012-03-31 14:08:02
    Temat: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Witam,
    Niedługo wyjeżdżam do Azji, gdzie koszt rozmów powoduje podwyższone
    ciśnienie. Chciałbym przekierować będąc jeszcze w kraju wszystkie
    rozmowy przychodzące na pocztę głosową lub usługę "Kto dzwonił". Dzięki
    temu byłbym w kontakcie SMSowym a połączenia przychodzące nie
    rujnowałyby mojego budżetu. Na razie ustawiłem sobie, że przychodzą mi
    powiadomienia mailowe o nagraniu na pocztę, więc do pełni szczęścia
    potrzebuję przekierować wszystkie połączenia na nią. Próbowałem doszukać
    się na Orange.pl ale poległem, konsultanci w salonach nie bardzo wiedzą
    nawet coś takiego istnieje jak przekierowanie.

    Jakiego kodu należy użyć by osiagnąć przekierowanie na pocztę głosową
    lub Kto Dzwonił
    Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2012-03-31 18:23:34
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: SDD <s...@t...pl>

    osiek pisze:

    > Jakiego kodu należy użyć by osiagnąć przekierowanie na pocztę głosową
    > lub Kto Dzwonił
    > Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    No to przeniesc do Play lub T-Mobile, a nastepnie
    **21*numer_jaki_tam_chcesz# (numerem_jakim_tam_chcesz moze byc numer do
    poczty glosowej - inny w Play i inny w T-Mobile)

    Orange nie udostepnia w prepaidach uslugi przekazywania wywolan.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-03-31 18:31:04
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "osiek" <o...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Kto Dzwonił
    > Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    To może być nierozsądne z uwagi na SMSy które o poczcie informują :
    http://www.orange.pl/kid,4001003765,id,4000377407,ti
    tle,Nowa-Poczta-Glosowa,article.html
    Ja bym zmienił operatora i skorzystał z możliwości odbierania i
    wykonywania połączeń poprzez Internet .

    --
    SP4OLN

  • 4. Data: 2012-04-01 02:43:38
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-31 14:08, osiek pisze:
> [...]
    > lub Kto Dzwonił
    > Numer jest w ofercie prepaidowej Orange POP.

    Nie trzeba kodu. Zajrzyj na orange online w uslugi i sobie ustaw.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-04-01 12:41:25
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Animka pisze:

    > Nie trzeba kodu. Zajrzyj na orange online w uslugi i sobie ustaw.

    W POPie?
    Natychmiastowe?
    Chyba waginalnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2012-04-01 14:38:18
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > się na Orange.pl ale poległem, konsultanci w salonach nie bardzo wiedzą
    > nawet coś takiego istnieje jak przekierowanie.

    Ja bym użył tej usługi
    http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/poczta-
    glosowa/#poczta-glosowa-na-email
    i nie zabierał tego sima w podróż. Jeśli będziesz miał tam dostęp do
    internetu to weź ze sobą bramkę sip i ustaw stacjonarny z Halonetu z
    polskim numerem. Zrób na niego przekierowanie z komórki i to wszystko.

  • 7. Data: 2012-04-01 21:48:43
    Od: osiek <o...@g...pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > poczty glosowej - inny w Play i inny w T-Mobile)
    >
    > Orange nie udostepnia w prepaidach uslugi przekazywania wywolan.

    Przeniesienie nie wchodzi w grę z kilku powodów (główny powód to jakiś
    tam stan konta, karta niezarejestrowana a do wylotu kruca bomba malo
    casu) aczkolwiek chyba to byłoby najprostsze ;)
    Byłem przekonany, że coś takiego jest w POPie, żeby wszystkie połączenia
    z automatu kierowane były na pocztę. Sto lat temu a dokładniej z 12
    miałem przez jakiś czas takie ustawienie telefonu, że wszystkie
    połączenia szły na pocztę a była to Idea POP.

    tak czy inaczej dzięki

  • 8. Data: 2012-04-01 21:51:51
    Od: osiek <o...@g...pl>

    SP4OLN pisze:

> [...]
    tle,Nowa-Poczta-Glosowa,article.html

    > Ja bym zmienił operatora i skorzystał z możliwości odbierania i

    Nie bardzo wiem o jakich SMS piszesz i czemu miałoby to byc nierozsądne.
    SMS przychodzący jest bezpłatny, a skoro połączenie przychodzące byłoby
    przekierowywane z poziomu centrali to nawet by "nie opuszczało" kraju.

    Połaczenia wychodzące to zupełnie inna sprawa i z tym nie ma problemu. W
    końcu wystarczy jakikolwiek VoIP/Skype i dostep do netu/WiFi.

    Zmiana operatora z kilku powodów w tym przypadku nie wchodzi w grę.

  • 9. Data: 2012-04-01 21:57:24
    Od: osiek <o...@g...pl>

    tl pisze:
> [...]
    > internetu to weź ze sobą bramkę sip i ustaw stacjonarny z Halonetu z
    > polskim numerem. Zrób na niego przekierowanie z komórki i to wszystko.
    primo usługa jest w playu, a ja mam SIMa w Orangu. Niby przenieśc można,
    ale nie w tym przypadku. Nagrania z poczty głosowej przychodzą mi na
    maila w Orangu (przynajmniej w teorii bo różnie z tym bywa więc z
    odsłuchem nagranych wiadomości nie ma bede miał problemu) Bramki SIP nie
    będę targał ze sobą po całym kraju (robię sobie coś w rodzaju
    objazdówki). Potrzebuje miec kontakt SMSowy z moim numerem telefonu
    będac tam i chce być spokojny, że żadne połączenie mi nie przyjdzie
    tylko trafi na pocztę. Dzwonić za bardzo nie potrzebuje, w ostateczności
    użyje do tego Skype/Voip z telefonu(słuchawki)/tabletu/lapka.

  • 10. Data: 2012-04-01 22:02:33
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Animka pisze:

    > Nie trzeba kodu. Zajrzyj na orange online w uslugi i sobie ustaw.

    Animko droga :)

    Nie wspominając o tym, że Orange On line uparcie twierdzi, że poczte mam
    wyłaczoną a ludzie o tym nie wiedza i sie na nią nagrywają to może i tam
    bym coś znalazł jakby coś tam było. Niestety niewiele się stamtąd można
    dowiedzić. Stan usług dotyczących poczty głosowej i usługi Kto dzwonił
    jest kompletnie różny od tego co mam, i nie ma żadnej informacji o tym
    czego szukam.